2010. október 17., vasárnap

Krémek saját kezűleg :)

Nagyon szeretem olvasgatni Lukrécia blogját, rengeteg hasznos ötletet találok nála. Lehetőségeimhez mérten igyekszem kiszorítania fürdőszobából is a különböző mesterséges anyagokból készült kencéket. Bár nem könnyű feladat bevallom. Egyrészt alig lehet vmit is kapni, amibe ne tömjenek bele vmi károsat, másrészt azért szeretek sminkelni, kencézni, illatos lenni. Úgyhogy erősítem az akaraterőm rendesen :))
A tusfürdőkről már lemondtam, amit kicsit sem sajnálok. Áttértem a természetes szappanokra, amik nagyon jók. A rinocéroszbőr szárazságú bőrömre azóta csak ritkán kell valamiféle testápoló, és az illatuk is kellemes. Sikerült beszereznem sampont is, viszont ezzel még nem vagyok teljesen megelégedve, elég száraznak érzem a hajam tőle, vmi más fajtát kell kerítenem. Bár kicseleztem azzal, hogy hajmosás előtt egy kis olívaolajas pakolást teszek a hajamra, és hajmosás végén ecetes vízzel leöblítem a hajam (ez azért is muszáj, mivel a természetes sampon után nagyon nehezen tudom kifésülni a hajam). Ez a kombó nagyon jól bevált. Szép fényes és puha a hajam és az ecet még a fésülködést is megkönnyíti. Aztán itt vannak a krémek és a dezodor. Lukréciánál találtam shea vajas dezodor és ajakápoló recepteket. Megcsináltam és nagyon szeretem őket. A dezodor szuper jól bevált. Vettem kakaóvajat is, néha megmelegítek belőle egy kicsit és azzal kenem be a bőröm, tök jól hidratál. Most keresnem kell valami kézápolót (bár tudom, hogy minden krém mindenre használható), de ahogy bejött a hideg elégggé kiszáradt a  kezem. Szó mi szó, egyre több dolog az amit ki tudok váltani, viszont smink cuccokra még nem találtam jó megoldást. Az Alverde-vel próbálkozom, de ez sem igazi megoldás. Ezen a téren még egyenlőre változatlan a helyzet. De próbálkozok rendületlenül :)

Nincsenek megjegyzések: