2010. október 22., péntek

Levendulás illatzsák

Szeretek keresztszemezni, csak nagyon ritkán van rá alkalmam. Valahogy sosem úgy alakul az időm.
Na de most :) Sok-sok idő kihagyásával készítettem egy kis levendulás illatzsákot. Aranyos lett. És ami nagy szó, varrógéppel varrtam össze, meg a kis csipke szegélyt is azzal aplikáltam rá!! Bizony! Ez nálam hatalmas szó, mert elég béna vagyok a varrógépkezelésben, még a cérnát is nagy nehezen tudom csak befűzni. Legalább is eddig így volt. De most nekiültem, áttanulmányoztam az egész gépet és nekiálltam varrni. Tisztára belelkesültem. Úgyhogy mostantól gyakorlok. Nincsenek nagyra törő vágyaim, csak hogy legalább apróságokat meg tudja csinálni. Nem szándékozom komplett ruhatárat készíteni, már annak is örülnék, ha egy terítőt meg tudnék csinálni :) De azt mondják, hogy minden a gyakorláson múlik, úgyhogy mostantól gőzerővel hajtom a pedált:) 

Nincsenek megjegyzések: