2010. augusztus 24., kedd

Próbálkozások a shea vajjal

Nem olyan rég sikerült szert tennem egy tégely shea vajra. Mindenféle jó dolgot olvastam róla, hogy szinte univerzálisan használható bőrápolásra, seb gyógyításra és mindenfélére. Valamint Lukréciánál találtam egy jópár szuper receptet, amihez szükség van rá. Egyenlőre illóolaj és egyéb hozzávaló hiányában ezeket még nem tudtam megcsinálni, csak magában használom a shea-t. Eddig jól működik:) Testápolónak, arckrémnek  és lábápolónak használtam eddig. Nagyon száraz a bőröm, nem is használok semmiféle vegyi tusfürdőt, csak gyógynövény szappant. Ez már nagymértékben segített ezen a bromlémámon. Mióta szappannal fürdök, nincs szükség a tusolás utáni testápolózásra. Tegnap egy picit húzódott a bőröm, úgyhogy egyből elő is kaptam az én kis shea vajam és bekencéztem magam. Valamint lefekvés előtt a lábamat kentem vele, mert így nyár végére eléggé megviseli a mezítlábazás. Reggelre tök jó puha lett kezem-lábam:)
Hétvégén nővérkémnek szeretnék belőle adni, mert sok baja van az ekcémás bőrével. Remélem nála is jól fog teljesíteni!!! Örülnék, ha végre valami enyhíteni ezt a problémáját, mert már mindenfélével próbálkozott, de semmi sem segít, sőt inkább még jobban kihozza a bőrén a foltokat.

Nincsenek megjegyzések: