2010. augusztus 29., vasárnap

Őszilé

A héten kaptunk egy nagy csomó őszibarackot. Olyan sokat, hogy mindet nem is tudtuk megenni. Nem az a fajta volt, ami befőttnek jó lenne, úgyhogy más nem jutott eszembe, ezért készítettem belőle őszilevet. Összevágtam, leturmixoltam, aztán felöntöttem vízzel és felraktam főni. Raktam hozzá egy pici citromlevet, hogy ne veszítse el a színét, meg egy pici cukrot. Aztán amikor felforrt leszedtem a habját és kész. Csináltam egy olyan variációt, amit nem szűrtem le, de az kihülés után, nagyon besűrűsödött és kicsit zavaró volt ivás közben a sok gyümölcshús. Aztán lett egy szűrt variáció. Az tök jó lett. Unokaöcsémmel teszteltettem és azt, mondta, hogy nagyon finom :) Remélem nem csak udvariaskodott (bár szerintem sem lett rossz). Úgyhogy legközelebb is így fog készülni. Lehet, hogy megpróbálkozom szilvával is esetleg keverek hozzá körtét. Majd meglátjuk milyen lesz.

Nincsenek megjegyzések: