2012. április 12., csütörtök

Újabb kincseim


Tegnap megérkezett a várva-várt csomagom, könyvekkel teli. Sokat járok könyvtárba, de ezeket úgy éreztem, hogy meg kell vennem:) Megszerettem Polcz Alaine könyveit, csodás gondolatai vannak. Tőle a Főzzünk örömmel és A rend és a rendetlenség című könyvet rendeltem. Előzőt azért, mert sok jót hallottam róla, tele van hasznos ötletekkel, praktikákkal, másrészt ahogy beleolvastam, végre nem egy olyan szakácskönyv, ami csak a receptek sokaságát foglalja magában, hanem benne van az író maga, az élményei, tapasztalata stb. A másik könyvhöz pedig egy riport vezetett. Nagyszerű életmeglátása van!
Érkezett még kettő Szabó Magda könyv (Az ajtó, Régimódi történet). Szégyen, nem szégyen, az Abigélen kívül még nem olvastam tőle, pedig mindig tervben voltak a könyvei, de aztán másokat vettem kézbe. Alig várom, hogy végre nekilássak:)
Szépen kivirágzott a kis sziklakerti növényke:)
2012.04.19. kiegészítés: elolvastam Az ajtót. A felétől folyamatosan potyogtak a könnyeim. Eszméletlen megdöbbentő, elgondolkodtató könyv. Még mindig a hatása alatt vagyok.

3 megjegyzés:

csakBea írta...

Ó, "Az ajtó " a kedvenc Szabó Magda könyvem, nagyon kíváncsi vagyok a filmre is, csak azt nem értem, miért kellett külföldi főszereplővel eljátszatni :( A régimódi történetet is nagyon szeretem. Olvasd el majd az Ókutat is, az is nagyon jó:
http://dia.jadox.pim.hu/jetspeed/displayXhtml?offset=1&origOffset=-1&docId=1109&secId=110329&qdcId=3&libraryId=-1&filter=Szab%C3%B3+Magda&limit=1000&pageSet=1

Juhmeli írta...

Jaj, úgy örülök, mintha én kaptam volna pakkot! Nagyon izgalmasnak hangzik a kínálat. Látszik, hogy ki vagyok éhezve. Mostanában nem telik könyvekre. Még jó, hogy van egy csomó újraolvasható régi kedvenc. Bár az érdeklődési kör tágabb, mint egykor volt.
A virágok szépen fejlődnek, úgy látszik jó helyre kerültek:)

BoGyo írta...

Köszönöm a tippet! El fogom olvasni! Pont a héten futottam bele én is a film plakátjába, én sem értettem, hogy miért nem magyar színészt választottak. Olyan lesz kb. mint a Honfoglalás...
Nagyon szeretek olvasni, de amilyen hosszú az elolvasásra váró könyvlistám inkább a könyvtárt választom (spórolok na:). Lassan úgy járok, mint a tesóm, akik megkapták a könyvtárbarát család díját:D