2012. április 23., hétfő

Végre esett


Végre-végre a tanyán is esett az eső. Jól átázott a talaj, minden szépen felfrissült. Isteni illat volt eső után. Eszembe is jutott, hogy kár, hogy az illatokat nem lehet tárolni:) Milyen jó lenne, ha ilyen illatosítókat lehetne kapni a sok pacsuli helyett:)

Alakulnak a növénykék. A múlt héten ültetett körömvirág magok elkezdték mozgatni a földet:) A hagyma még nem mocorog, de nem siettetem. Kiültettem az édeskömény palántákat is, remélem megmaradnak, nem rágcsálja le őket semmi.
Sajnos a szőlő nagyon rosszul néz ki. Konkrétan kb. elfagyott az egész:( Szegény anyukám neki van keseredve, de nem is csodálom. Ekkora kárunk még nem volt. Bár én még nem adtam fel a reményt, hátha összeszedi magát szegény kis szőlő. Ez az hülye idő azt hiszem sok mindenkinek jókora károkat okozott.
Az esős idő, meg a nyomi kezem miatt kint nem nagyon tudtam ténykedni.
Viszont nagy öröm, hogy végre elkészült a konyhaszekrény másik fele, kis párom rakta a helyére. Fúrt, faragott, szellőztetőt csinált stb. stb. Én pedig szorgalmasan ácsorogtam mellette:)) Miután elkészült a takarítást megcsináltam:), ami szépen meg is tette a hatását, tegnap estére kétszeresére dagadt a karom:) Nem baj, megérte, csilli-villi lett a szekrényke és a konyha.
Végre-végre kész van. (A képen látható az ellopott de megkerült kis mikró:)

4 megjegyzés:

csakBea írta...

Jobbulást kívánok! Nagyon jó lett a szekrényke, és hogy az ellopott mikró megkerült, szinte hihetetlen ebben a mai világban...

BoGyo írta...

Köszönöm szépen! A Flector krémnek és a sínnek (nem vasúti) hála ma elkezdett gyógyulni:) Ezt a szerencsés kimenetelt a betöréssel kapcsolatban még én sem tudtam teljesen elhinni. Úgy látszik megéri hinni a csodákban:)

Juhmeli írta...

Jaj, de szeretem ezeket a felhőket, főleg a kertünk felett:)
Szép és praktikus tervezésű a szekrényke, a tanyára vagy a lakásba lett beszerelve?

BoGyo írta...

Én is mindig gyönyörködöm bennük, olyan érdekes fények tudnak ilyenkor lenni. Irígylem a fotósokat, jó lehet, hogy meg tudják örökíteni ezeket a különleges pillanatokat.
A szekrény a tanyára készült. A másik fele már korábban meg lett, csak ehhez a részhez nem volt "kedvünk". De most nagy az öröm! Konyha projekt kipipálva:)
Amúgy úgy látszik ragaszkodó típus vagyok, mert az itthoni is ebből a barnából van csak egy kis bézzsel kombinálva:)