2012. június 18., hétfő

Hőség

Eszméletlen meleg van. Hétvégén nem győztem a csap alá állni, mert majdnem felforrt az agyvizem. Bár nekem is ilyen időben kell kint császkálnom:) Mi lesz itt augusztusban?
A madáritatóba folyamatosan töltöttem a vizet, mert hipp-hopp kifürödték a madárkák. A verebek ahogy meghallották, hogy csobog a víz, már repültek is rá. Akkora fürdőzést csaptak, irtó édesek voltak.
Úgy örülök. Virágzik a mák!!! Nem gondoltam volna, hogy idáig eljutunk:)) Nagyon szép virágai vannak, és ami elnyílt ott növekszik a gubó. Remélem egy evésnyi lesz belőle, mert igen csekély mennyiséget vetettem:)
A hétvége másik nagy eseménye, hogy félig elkészült a hintaágy, amit már régóta szerettünk volna. Ezermester kis párom gyönyörű szépet készített. Még az ülő rész van hátra, aztán kész is lesz (bár ez szerintem még pár hetet várat magára).
Volt még fűnyírás, gazolás, locsolás, takarítás, minden. Úgyhogy nem unatkoztunk. De inkább most is kint lennék...

2 megjegyzés:

csakBea írta...

Hát, nagyon szeretném, ha az én férjem is ilyen ezermester lenne! Rögtön készíttetnék vele egy másik hintágyat, mert egy hintaágy kevés a kertbe. Mert ha már leülünk, le is kell feküdni...

BoGyo írta...

Ajjajjjj:) Akkor nézegethetjük a további faanyagot:) Vagy még most áttervezzük valami kétszemélyes fekvőfelületű hintaággyá:))