2012. június 25., hétfő

Maradt a meleg

Annyira szorítottam, hogy nálunk is érezhető legyen a hőmérséklet csökkenés és esetleg egy kis eső is meglátogasson bennünket. Na, ebből nem lett semmi. Ugyan olyan hőség volt egész hétvégén, esőnek pedig se híre se hamva:( Pedig nagyon kellene. Ez a borzasztó meleg mindent nagyon megvisel. A tökök napközben úgy néznek ki, mint akikre egyből rá is lehet ereszteni a kapát, de szerencsére estére összeszedik magukat. A gaz bezzeg csak nő és nő. Ezek miért érzik még így is jól magukat?
Elkezdett érni a málna. Már egy fél maréknyit leeszegettem róla:) Hatalmas mennyiség:)Vmint évek óta először lett két kis fürt ribizlink:) Lehet, hogy beindul a termelés?
A tök szépen nő, bár sok levelet megperzselt a nap, de úgy látom nem nagyon okoz gondot nekik, hozzák az újabb és újabb leveleket. Már van egy egész méretes cukkini és sok-sok picuri. Hétvégére már ehetünk belőlük. A főzőtök is kezd nőni, a legnagyobb most 5 cm-es:) A sonkatök a többihez képest jóval kisebb, viszont el kezdett futni és már látszanak a virágkezdemények. Remélem lesz belőle vmi!

5 megjegyzés:

csakBea írta...

Nálunk is ugyanez! Maradt a hőség, eső egy fél locsolásnyi, a tökök kókadtak. Pedig én a komposztba szórtam a magokat, ott már csak jó talaj van nekik, nem homok, és mégis...

BoGyo írta...

A homokos talajt az ág is húzza:( Olyan jó a szememnek, amikor szép fekete földbe vetett növényeket látok. Szerintem nem is tudja a gazda, hogy milyen szerencsés. Biztos más lenne, ha naponta rá tudnánk nézni a kertre, de így távolról néha csak szélmalomharc az egész. De azért próbálkozunk:)

Kert utca írta...

Akkor mi szerencsések voltunk, mert tegnap délután kiadós esőt kaptunk! Megyek is gyomlálni, mert ilyenkor szépen ki is jönnek a gazok.
Málnát mi is szeretnénk, talán majd összes ikerül szerezni, finom lehet!

Juhmeli írta...

Remélem közben az eső bepótolta magát a lehűléssel együtt. Nálunk Hétfő este esett végre, és tegnap, meg ma már jobb idő volt. De az eső az nem tudom, hova lett, mert másnap lelkesen kimentem gazolni, a föld kőkemény és száraz maradt:(
Gratulálok a gyümölcsökhöz, jövőre már biztos több lesz. Legalábbis én ebben reménykedem, mert mi is hasonló mennyiségek elfogyasztásával küzdünk:)
A tökök nálunk is most kezdik.

BoGyo írta...

Egy minimális eső lett végül, de nem túl sok. Azért nem elégedetlenkedem, ez is több mint a semmi:)
Én is remélem, hogy beindulnak a gyümik. De már ennek a pár szemnek is úgy örültem, mint ha legalább egy vödörnyi termett volna:)