2012. szeptember 13., csütörtök

Jó reggelt!

Ma ismét sétával indult a reggel. Olyan jóóóó volt! Bár korán reggel egy kicsit felhős idő volt, de aztán csak előbújt az ég. Gyönyörű a természet, el tudtam volna még sétálgatni pár órát.
A mai "látvány-zsákmány": egy csomó rigó, szajkó, szarka, mókus, nyúl, őz, cinke és őszapó. Korábban sosem láttam még őszapót, úgy örültem nekik. Aranyos kis tollpomponok!
Őszapó (Forrás: Eduardo Balogh- Bird watcher)
A múltkoriban olvastam, hogy a madarak is óra szerint kelnek. Bár ezt már régebben is megfigyeltem, hogy bizonyos fajok mindig ugyanakkor jönnek enni, hasonló időben futok össze velük.
Ezzel kapcsolatban találtam egy aranyos szemléltetést, ahol látható, hogy melyik szárnyas apróság mikor kezd el tevékenykedni, hátha valakit érdekel!
Forrás: Városi madarak
Derűs napot mindenkinek:)
(jaaaj, már csak egyet alszunk és megyünk a tanyára, alig várom!!!)

Nincsenek megjegyzések: