2011. július 8., péntek

Ismét paradicsom

Na, tegnap végre meggazdagodtam (sajnos csak pár napra, mert aztán mehetek a postára csekkeket fizetni) és vettem bordói lét. Este, ahogy egy kicsit hűlt a levegő le is permeteztem a szerencsétlen paradicsomtöveket. Nagyon remélem, hogy használni fog. 
A permetezés előtt azért szüreteltem is <- ennyi paradicsomunk lett :) Az egyik paradicsom nem néz ki rosszul, bezzeg a másik annál inkább:( Eléggé le vannak sárgulva a levelei, főként az alsók. Remélem még megmenthető!!! Jövőre azt hiszem balkon paradicsommal fogok próbálkozni, amit szellősebben el tudok helyezni az erkélyen, mert biztos az is a gond, hogy eléggé egymáshoz vannak szorulva szegények (másrészt én sem vagyok nagy hozzáértő). A kis erkélykertészkedés közben volt egy látogatóm is. Egy 6-7 cm-es szarvasbogár:) Tisztára meg voltam lepődve, mert itt az Alföldön még nem túl sokkal találkoztam, pláne nem az erkélyünkön. Próláltam fotózni, de a telcsimen nincs vaku és már sötét volt, úgyhogy nem sok látszik belőle, de azért felteszem. Kicsit megnézegettem, aztán útjára bocsájtottam. Hülye szokás, de nekem minden békát (na jó csak a levelit), bogarat meg kell fognom. Ezt ők biztos nem értékelik annyira:)
Tegnap elkezdődött a homlokzat festése a tanyán. Elvileg jövő héten kb. kedden végeznek is a festők. A külső homlokzatot javítják és a zsalukat (őszintén örülök, hogy ezzel nem nekünk kell szívni). A szép a dologban, hogy most le van szerelve az összes zsalu és a külső ajtó is, úgyhogy mindenképpen kint kell aludni hétvégén, nehogy valaki hívatlanul bemenjen. Csak az a gáz a dologban, hogy egyedül leszek, mert B. dolgozik hétvégén és nem tud velem jönni :((( Én meg őszintén szólva nagyon félős vagyok, úgyhogy kb. egész éjjel pislogni fogok és hallgatózom :) De ki kell bírni a cél érdekében!!! Hajrá festők!

Nincsenek megjegyzések: