2011. július 11., hétfő

Kánikula

Eltelt ez az iszonyat meleg hétvége. Kicsit rásegítettem, hogy nehogy fázzak és nekiálltam barack lekvárt főzni:) Kaptunk 2 nagy kosár sárgabarackot és ebből készült egy csomó finom lekvár (legalább is remélem, hogy jók lesznek). Anyumnál szedtem egy kis szedret is, úgyhogy azt is kipróbáltam. Majd elválik, hogy milyen lesz. Pénteken este kimentem őrizni a tanyát, szerencsére a festők felrakták a zsalukat így nem féltem:) Olyan gyönyörű lesz a kis épület, hogy csak na!! Elvileg 1-2 nap és végeznek. Bár most hétvégén indulunk Erdélybe, úgyhogy most nem lesz alkalmunk gyönyörködni benne, na de utána :) Szombaton végig látogattam a famíliát, délutántól meg mentem lekvárt főzni meg locsolni. Szegény növényeket nagyon megviselte ez a meleg. Tartottam egy kis szüretet is, mert pár tő krumpli sajnos teljesen tönkre ment valamitől és muszáj volt felszedni, a képen látható komoly mennyiség lett alattuk:) Bár nem számítottam nagy csodára a viccből elvetett 7 tő krumpliból, de ilyenkor mindig sajnálom, hogy nem sikerült:( De mit várjak a hetente látott kis kerttől, ami egy homoktengeren fekszik:)

Nincsenek megjegyzések: