2015. május 21., csütörtök

Mentvények

Nem is kellene már így hívnom a kis rózsát, amit a munkahelyemről hoztam.
Szépen virul, túl van az életveszélyen:)
Fantasztikus, mennyire nem tudok fényképezni:) De a lényeg látszik tele van virággal:)
Ő pedig a kis cukorsüveg, elég rosszul festett eddig, néhányszor majdnem kihúztam a helyéről, mert teljesen le volt barnulva, kopaszodva, nem mutatott semmi életjelet. Viszont pár hete elkezdtek látszani rajta az új kis hajtások, most már egész jól fest:)

Ő persze nem mentvény, de annyira szép, teljesen kibontakoztak a virágai.

9 megjegyzés:

Monika írta...

Szépséges a menekített rózsád!a mostani eső biztosan jót tesz a cukorsüvegnek!

Aranyalma írta...

Nagyon szépek a rózsáid!!!

A cukorsüvegről próbáltam kinagyítani a képet, de nem nagyon tudtam kivenni, hogy a közepe milyen állapotban van. Édesapám és nagypapám még mindig termel cukorsüveget és sajnos azoknak amiknek a közepe megsérült az nagyon csúnyán növi azt az évi pár centijét. Van az egyik sziklakertben egy másfél méter magas példány, több, mint 15 éve lett telepítve és pár éve megsérült a közepe és elkezdett egy másikat növeszteni amitől nagyon cefetül néz ki a lelkem:(((

Névtelen írta...

De sok szépséged van! :) :) :) A terasz szinte egy kinti szoba, biztos remekül kihasználjátok majd.
Ricsi félelmére visszatérve: a DAP párologtatóról jókat hallottam, bár meglehetősen drága...
Örömteli munkálkodást a ház körül!
Brigi

Hedvig írta...

Csodaszépek!

BoGyo írta...

Mamka: Igen, jól jön ez az alapos eső most mindennek. Talán a fűszerű képződményünk is megerősödne kicsit:) A rózsákat sajnálom egy kicsit, mert a kinyílt virágoknak leveri a szirmait:(
Aranyalma: Köszönöm:) Majd meglátjuk mi lesz a cukorsüvegből. Egyelőre nagyon örülök, hogy életben maradt, amikor hazavittem a munkahelyemről szegény nem volt túl bíztató állapotban. Szeretem a kis fogyi növényeket, passzolunk egymáshoz:)))
Brigi: Tényleg így van! Szinte egy második nappali-étkező. Nagyon szeretem. Köszönöm a tanácsod!! Pont pár napja olvastam a D.A.P-ról, valószínű, hogy áldozok rá és megpróbáljuk. Találnom kell vmi megoldást, mert ez az ideges rettegés szegény Ricsesznek sem jó. Most adott az állatorvos pár szem Kalmaid tablettát, de szerencsére dörgés nélkül jött az eső:), nem kellett beadnom.
Hédi: köszönöm a dícséretet:)

Monika írta...

Hova küldhetem az esős kis rajzot? Nem találok emailcímet.:)

Monika írta...

Emaicímet kérek szépen az enyémre!!!! :)))))Küldeném az esős rajzot!:)

Nálunk az eső,a viharok,főleg a legutóbbi olyan hatalmas csattanást hozott,hogy az borzalmas volt.
Apukám így halt meg/villámcsapás/ ,de érdekes módon nem féltem, most viszont a fiamék indultak el és a menyem rohant ,hogy hol vannak a gyerekek és abban a pillanatban hatalmasnál szörnyűbb csattanás, rám pánik és rohanás ki az esőbe a gyerekek után, egy másodperc alatt lejátszódott a tragédia bennem-ilyet még nem éltem át.
De hála Istennek senkinek nem lett baja.
Bátyám is mesélte,hogy ő akkor ért haza és egy pillanatban volt a villámlás, ami nappali fényt hozott, ő visszaugrott a kocsiba,mert ott nem éri baj az embert.
A kutyánk bent volt, nem is emlékszem,hogy most ugatott-e.

BoGyo írta...

Nagyon sajnálom édesapádat! Egyszer olvastam, hogy az ókori görögök az istenek kegyének, ajándékának tartották ha valakit villám sújtott.
Átérzem, micsoda rémület lehetett, amikor nem találtátok a gyerekeket! A jó Isten vigyázott rájuk!
Nagyon köszönöm az esős kis képet, megérkezett:)

Monika írta...

Köszönöm! Azt mondták,hogy nem szenvedett,észre se vette. Anyukámnak volt szörnyű,meg nekünk,még a ház sem volt készen.....
A Bibliában is van egy történet : Illés tüzes szekere....a mikor menének és menvén beszélgetének, ímé egy tüzes szekér tüzes lovakkal elválasztá őket egymástól. És felméne [5 Móz. 5,24.] Illés a szélvészben az égbe."
És Ady Endre is írt egy verset.

Örülök,hogy megkaptad a képet. Ma egy kánikulásat kell keresni.:))))