2015. november 26., csütörtök

Ügyködöm

Még pár hete készítettem ezt a kis levél ékszertartót, Juditu ötlete alapján. Annyira megtetszett. Gondoltam felírom a karácsonyi listára. Nagyon tetszett a Judit által festett bronzos szín is, de végül a fehér mellett döntöttem. Akiknek ajándékozni szeretném az otthonukhoz jobban fog passzolni (már ha egyáltalán használni fogják).
Nagyon élveztem készíteni. Jót gyurmáztam:) Levegőn száradó gyurmát vettem, gyüjtöttem pár tetszetős levelet. Először is kinyújtottam a gyurmát, belenyomkodtam a leveleket, körbevágtam. Majd egy alufóliával bélelt kis tálba tettem őket, hogy jó kis formásak legyenek. 1 nap alatt megszáradtak. Utána kicsit megcsiszoltam a szélüket és lefestettem őket. Ennyi. Kis aranyosak, tetszenek. Megmozgatta az agyam, még van pár ötletem, hogy mit készítenék majd. De ahhoz megint jó időnek kell lenni, hogy legyen egy csomó féle növény.
Addig is maradnak a karácsonyfa díszek, hétvégén megint gyurmázom egyet:))

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon ötletes, tetszetős, számomra is kedves, hiszen olyan visszafogott, mégis merész vonalvezetés❤️

BoGyo írta...

Köszönöm, bár az érdem nem az enyém. Nekem is úgy tetszik ez a kis levél forma:)