2017. február 27., hétfő

Tavaszodik

Egyre-egyre melegszik az idő (bár vasárnap reggel még -3 fok volt nálunk). A napsütés és a madárcsivitelés egyszerűen nem hagy bent lenni:) Szombaton egy jó kis teljesítménytúrán voltunk, a Dunán innen-Dunán túlon, vasárnap pedig itthon ténykedtem. Kicsit kapirgáltam az udvaron, nézegettem a növénykéket, milyen fagykárok lettek a tél folyamán. Van egy-két bokor, ami nem néz ki túl jól. Nagyon szurkolok nekik, hogy rendbe jöjjenek. Előkerestem a vetőmagos dobozom és vetettem egy kis spenótot és retket. Olyan jó volt végre a földet túrni.
A madaraknak is igyekeztem kedvezni. Kaptam egy csomó kutyaszőrt, ami nagyon jó fészek alapanyag, úgyhogy pici pamacsokkal dekoráltam a környék bokrait:)) Illetve a cinkegolyó tartó most kutyaszőr tartóvá avanzsálódott. 
Várom, hogy végre színesedjen a világ.


Nincsenek megjegyzések: