2018. február 7., szerda

Esti játékaim

Esténként szeretek bekucorodni a kanapéra és vmivel elfoglalni magam. Egy jó ideje a horgolás a favorit. Bár mostanában egyre nagyobb késztetést érzek, hogy megtanuljak kötni. Annyi gyönyörű fonál van, amikből felsőket lehetne készíteni. De ez még csak terv.
Az elmúlt napokban készült két kis Little owlet minta. Már az új tulajdonosoknál vannak. Szeretem ezeket a kis figurákat készíteni. De az összeállításnál mindig izgulok, hogy mindent jó helyre varrjak és ne legyen csálé az egész mű. 

Ezek most így sikerültek.
 Így horgolunk mi:))) Ricsi aktívan részt vesz minden darab készítésében:))

4 megjegyzés:

kovtama írta...

Jaj de cukikák :) Nagyon tetszenek.

Névtelen írta...

Ajj, de cukik:)! És jól látom, hogy a kutyin már ott az új horgolmány? Az előző horgolós bejegyzésednél kérdeztem, de biztosan nem láttad már, hogy jól emléxem-e, hogy az internetről tanultál meg horgolni? Mintha korábban ezt olvastam volna itt a blogon. Én most próbálgatom, egyelőre inkább kevesebb, mint több sikerrel, néha elmegy a kedvem, bevallom, de annyira tetszenek a horgolt dolgok, és mindenki azt mondja, hogy egyszerű. Van egy új könyvem is hozzá, meg próbálom a youtube-on is nézegetni. De Te irtó ügyes vagy! Biztosan a kötés is menne:).

Üdv, Anna

Monika írta...

Ölelnivalóak a babák!!!!! Milyen sok munkád lehet egy babát meghorgolni!A kutyus csak óvatosan.:)

BoGyo írta...

Kovtama: Köszönöm:) Csípem ezeket a kis figurákat, kedves kis formák.
Anna: Ne haragudj, tényleg nem láttam a bejegyzésed:( A kacskaringo.hu-n vagy egy jó kis horgolósuli, onnan tanultam az alapokat. Nagyon jól elmagyaráznak mindent. A youtube-on is szuper bemutató videókat lehet találni. Sok video annyira jó részletes, hogy ha idegennyelvű is, remekül követhető. Később pedig az írásos minták is simán menni fognak. Ne add fel! Menni fog! Nincs olyan, hogy rossz! Minden egyes hurokkal előrébb vagy az úton! Én rengeteget bontom vissza a munkáimat. De ki bánja? A férjem mindig neveti, ha nekiállok vminek, hogy na, ezt hányszor fogom lebontani:)) Nagyon szurkolok Neked! Ha kérdésed van, írj nyugodtan! Próbálok segíteni!! Elő a horgolótűkkel:) És igen, egy kis tárolódoboz készül. Na ezt ha nem bontottam eddig vagy 10x, akkor egyszer sem:)))
Mamka: Köszönöm a kedves szavakat! Ha lenne időm, biztos gyorsabban is menne, de esténként sokszor csak pár sorra futja. Így mindegyikre egy-egy hetet számoltam, hogy biztos elkészüljenek időben. De szeretem őket készíteni, lassan, de biztosan mindig alakulnak:)) Ricsi kutyus, ahogy leülök, betelepszik az olölembe, nélküle lehet nem is tudnék horgolni:)