2018. március 12., hétfő

Belilultam:)

Itt a tavasz!!! Nem siettettem az időt, szerettem a hideget és a havas időt is. De hétvégén megérkezett hozzánk a tavasz, kezd éledezni a természet és én majd kiugrom a bőrömből. Csivitelnek a madarak, egy-két méhecskét is láttam már, a hagymásak pedig rohamtempóban dúrják magukat a nap felé.
A krókuszok az első hírmondók. A jó idővel ők is kibontották a szirmaikat, én pedig jártamban-keltemben megcsodálom őket.
Olyan kis szépek, nagyon szeretem, ahogy a kis vékony szárukon egyensúlyozzák az óriás fejecskéjüket:)
A krókuszokhoz passzoló színvilággal horgolgattam. Rendelésre készítettem egy lusta macskát. Egy kislányhoz utazik, nagyon izgulok, hogy fog tetszeni.
Legyen szép hetetek!

6 megjegyzés:

Monika írta...

Szépséges bejegyzés!!!! Micsoda harmónia! A cicáért odalesz a kislány ,ez egészen biztos. Jó tudni,hogy lehet nálad rendelni.:)

BoGyo írta...

Köszönöm Mónika! Igazándiból ez az első kérésre készített horgolmányom. Izgultam is nagyon:) De ha belefér az időmbe szívesen vállalom.

Annuc írta...

Ó, kinek ne tetszene?:) Nagyon jól sikerült!
Mennyivel előrébb van ott a tavasz! Itt még csak épp, hogy kibújtak a hagymások.

Már lassan lehet kimerészkedni a kertbe. Én a díszfüveket vágtam vissza a hétvégén, meg kicsit tettem-vettem a jó kis napsütésben.

Már múltkor is szerettem volna megkérdezni: a jó kis madárodúd hogy bírta a telet? Nekem egy más típusú van, ősszel vettem, de télen gyak. atomjaira bomlott, estek le róla sorra a díszítések:(, nagyon sajnáltam, és nem is volt túl olcsó darab. Fél évet sem bírt ki. Egy barkácsáruházban láttam műanyagot, tetszetős, de gondolom, azt kiszívja a nap egy idő után.

Anna

BoGyo írta...

Szia Anna! Este kaptam üzenetet és fotót, hogy megérkezett a cicó. Csak úgy ragyog a kislány szeme. Úgy örülök!
Nálunk sem olyan előrehaladott a helyzet, csak a krókuszok virágoznak. A többi hagymás még csak most bújik elő. Hétvégén jó lett volna kicsit kapirgálni, de nem volt időm. De sajnáltam, mert gyönyörű idő volt, öröm lehetett kint lenni.
A kétfunkciós odúm (ami nyáron odú, télen etető), szerencsére jól ellenáll az időjárásnak. Viszont van két másik etetőm, amit a Lidl-ben és Aldiban vettem, azok nekem is potyognak szét. Nagyon mutatósak, de úgy látszik nem használatra találták őket ki:(
Hogy állsz a horgolással? :)
Legyen szép heted!

Annuc írta...

De jó:), tudtam én:)! De aranyos vagy, hogy érdeklődsz, köszönöm, sajnos cefetül:). Igaz, nem volt nagyon időm, mert felváltva ápoltam a gyerekeket, és mivel itthon voltak végig, nem tudott kiteljesedni kézműves énem:). Elhatároztam, hogy jól begyakorlom mindegyik alap pálcát, hááát, a láncszem megy és a hamispálca:)) - ebből is látszik, hogy siralmas. Én annál a szintél szerintem meg is állnék, ha tudnék körben horgolni, mert nekem a legeslegjobban a kör alakú horgolt szőnyegek tetszenek meg a terítők - jó, minden más is, de azokra már alkalmatlannak tartom magam.

Igen, tudom, melyik odúra gondolsz, ahhoz hasonló az enyém is, csak Obi-s. Szerintem azok benti használatra vannak:), még a teraszon is szétesnének a pára és a hideg miatt.

Szép hetet kívánok én is, jó pihenést!
Anna

BoGyo írta...

Menni fog az, ne aggódj! A körbehorgoláshoz sima vagy egyráhajtásos pálca kell illetve a szaporítást-fogyasztást nézed meg. De ha ezek megvannak, minden más is menni fog! Szorítok!