2011. február 18., péntek

Kis keresztszemeseim

Anyukámnak és nővéremnek most volt a névnapja, hétvégén tartjuk a "nagy" bulit. Nekik csinálta ez a két kis képet. Szándékosan nem lett egyforma a keret, mert más-más stílusú lakásuk van. Próbáltam olyat választani, ami illeni fog a dolgaikhoz. Na, jó azért elárulom, hogy a keretezés ára is befolyásolt. Elvittem egy képkeretezőhöz a kis alkotásaimat, elmondtam az elképzelésemet és jó előre közöltem, hogy nem szeretnék értük egy vagyont fizetni. Na ja, kiválasztottunk egy keret anyagot, a mester kiszámolta, hogy mennyi lesz (1 db kép) és én majdnem hanyatt estem. Mondtam, hogy ez nem lesz jó, mert én az egészért nem gondoltam ennyit. Rendes volt az emberke, mert addig csűrte-csavarta, keresgette az anyagokat, míg egy elfogadható árat hozott ki mind a kettőre vonatkozóan. Most készültek el, szerintem aranyosak lettek. Kicsit sajnálom, hogy az aranyozott keretnél nincs egy kis távolság a keret meg a hímzés között, de nem tudta másképp megoldani, nem volt több faanyag :) Vagyis meg tudta volna oldani másból, csak nekem meg pénzem nem volt rá ez a nagy igazság:) Na de sebaj. Szépek és kész. Már csak azon izgulok, hogy tetszen is az ajándékozottaknak mert szívem-lelkem beletettem :)

Nincsenek megjegyzések: