2011. február 12., szombat

Végre a szabadban

Végre volt időnk kijutni a tanyára. Ilyen szépen virágoznak a hóvirágok! Olyan jó volt kint lenni a jó levegőn, a csöndben, nyugalomban. Teljesen feltöltődtem. Persze hozzájárult a jó idő is, a jó kis napsütés. Körbenéztünk minden fát, bokrot, hogy vészelték át a telet. Egyenlőre úgy néz ki, hogy semmi nem sínylette meg a hideget. Szépen éledeznek a gyümölcsfák is, amiket ősszel ültettünk. Nézegettem a kis veteményes kertet (aminek a közepébe lett most ültetve két őszibarack fa), aztán eldöntöttem, hogy hagymán kívül semmit sem ültetek. Mindig próbálkoztam répával, zöldséggel és más zöldségekkel, de mivel csak 1-2 hetente jutunk ki és színtiszta homok minden, ezért nincs értelme szenvedtetni a növénykéket. Még ha naponta rá tudnánk nézni akkor ok, de így felesleges. Bár kacsintgatunk az ötlettel, hogy sonkatököt ültetünk, de majd meglátjuk. Két éve ültettünk cukkínit és gyönyörűen sikerült, tavaly bezzeg alig lett rajta vmit. Persze ráfoghatom az időjárásra is, de akkor is elvette a kedvem. Majd szépen rendezgetem a virágoskertet, meg gyomlálgatom az földieper ültetvényt :) Meglátjuk mi sül ki belőle :)

Nincsenek megjegyzések: