2012. december 22., szombat

Kész vagyok

Jó sok estés ténykedést követően, ma végre elkészültem az utolsó ajándékkal is. 
A horgolt kis dolgok, karácsonyfa díszek szép kis csomagokban várják, hogy új gazdájukhoz kerüljenek. 
A gyerkőcök ajándékaival is kész lettem. Három lapos fülű nyuszit varrtam nekik. Eljátszhatják a Három nyúl című mesét:) Egyelőre ruhátlanok, mert azokról majd testvérem gondoskodik. Ő profin varr, inkább nekiadtam az anyagot és gyártsanak olyan kis ruhákat, amiket a gyerekek kigondolnak.
A nagyobbik kis unokahúgomnak Levendulalány ötlete alapján készítettem egy tündér cukrászdát. Remélem tetszeni fog neki és nem akarja egyből megkóstolni őket (a párom ezzel riogat:)
Izgatottan várom a hétfőt:)

5 megjegyzés:

Hedvig írta...

Gyönyörű és ötletes dolgosk! Békés, áldott karácsonyt!

Unknown írta...

Itt van a szép, víg karácsony,
Élünk dión, friss kalácson:
mennyi finom csemege!
Kicsi szíved remeg-e?

Karácsonyfa minden ága
csillog-villog: csupa drága,
szép mennyei üzenet:
Kis Jézuska született.

Áldott karácsonyt kívánok!

Juhmeli írta...

Nagyon klasszak lettek!
Békés karácsonyt nektek!

csakBea írta...

Nagyon ügyes vagy, jók lettek! Boldog Karácsonyt!

BoGyo írta...

Nagyon boldog karácsonyt kívánok Mindannyiótoknak!!