2012. december 17., hétfő

Továbbra is ajándék üzem

Szombaton nem bírtunk magunkkal és lementünk a tanyára. Bár fél napig majd megfagytunk, mire 0 fokról sikerült tűrhető szintre felfűteni a házikót, de akkor is olyan jó volt. 
Miközben raktuk a kályhába a tüzelőt, forralt bort szürcsölgetve, télikabátban, sapkában nekiálltam a kis díszeket gyártani. Közben dúdolgattam a Mennyből az angyalt. Jaaaj, de jó volt! Ma már postára is került egy adag, repül a barátnőmhöz. Remélem örülni fog neki!
A kertben eddig minden rendben. A nem rég ültetett földieper palántákért aggódtam, hogy viselik majd a hideget, de eddig úgy látszik, hogy nem okozott számukra nagy gondot a fagy. Jó lenne, ha átvészelnék a telet.
A kis kosztos madárkáim szorgalmasan járnak az etetőre. Most is kiraktam nekik egy jó nagy zacskó napraforgó magot, legyen energiájuk a hideg napokra.

2 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Nagyon kedvesek a filcdíszeid, lesz öröm az új tulajdonosnak!
Az én angyalkáim az óvónénikhez, dadushoz repültek.:)

BoGyo írta...

Remélem időben megkapja. Jó volt készítgetni őket!
Gondolom az óvónéniknek is fülig ért a szájuk, amikor kicsomagolták a meglepit!