2013. január 4., péntek

Elkezdődött az új év

El bizony. És egyelőre alig van egy lélegzetvételnyi időm, annyi munka van. De ez nem baj, sőt:)
A tanyán sikerült szilveszterezni. Olyan jó volt. Csend, nyugalom, gyönyörű idő. Minden reggel maga a csoda tárult elénk, ahogy a dér megült a tájon. Próbáltam megörökíteni, de sajnos nem tudtam a fényképeken visszaadni azt a szépséget, amit láttam.

Jó volt minden nap bóklászni, sétálni, nagyokat olvasni. Nem hiányzott a város zaja.
Szorgalmasan etettem a madarakat, elengedhetetlen is volt, mert a szép, tiszta idő ellenére nagyon csípős hideg volt.
A kis kosztosok szorgalmasan, jártak az etetőkre. Úgy örültem, mert egy zöldike csapat is ránk talált. Illetve egy szajkó pár is szorgalmasan lopkodta a diókat:)

Fényképeztem egy kis madarat, sajnos csak alulnézetből tudtam lencsevégre kapni. Nem tudom eldönteni, hogy egy zöldike lenne, aki sütkérezik a napsütésben vagy esetleg egy citromsármány. Az etetőn nem láttam ilyen sárga madárkát. Viszont a zöldikék melle - ha rásüt a nap - tud ilyen sárgás színben pompázni, ezért is bizonytalankodom.

Remélem az új év sok örömet fog hozni mindenkinek!

2 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Soha jobb évkezdést, ha az aszívedcsücske-tanyán történik a pasival, zúzmarával, madarakkal! Akkor csak így a továbbiakban is, egészségben!

BoGyo írta...

Köszönöm:)