2013. június 17., hétfő

Újabb kis kosztos


A vándor cicánk mellé csapódott egy süni is. Az elmúlt napokban minden nap megjelent este fél kilenc magasságában. Nagyon alaposan átszimatolta az egész udvart és nagy csámcsogással fogyasztotta a cserebogarakat. Tünemény! Jókat mosolyogtam rajta.
A cicát nem igazán izgatta ő is nagy elánnal szedegette a maga cserebogarait:)
Beköszöntött a nyár. Napközben kánikula. Csak lézengtem kint. Teljesen kiszívta belőlem az erőt ez a meleg. Csak kora reggel és este tudtam valamit haladni a kinti dolgaimmal. Egyelőre még minden szép zöld, de a töknek a biztonság kedvéért elkezdtem pótolni a vizet. Beindult a termelés, megtörtént az első cukkini szüret.
Ahogy láttam a héten lehet, hogy már tök is lesz!!
A sárgadinnye érdekes. Picike kis bokrok lettek, nem tudom miért nem nőnek jobban. Viszont ezek a manó bokrok már virágoznak. Kíváncsi leszek mi sül ki belőlük. Örülnék, ha legalább 1-2 termés lenne belőlük.
Mi mást is lehet ilyen melegben csinálni, mint nyúládozni:)



4 megjegyzés:

Monika írta...

"nyuládozni"...))))))Nagyon tetszik!!!
Sajnos nagyon nehezen bírom mindig a kánikulát...:(Ez nem panasz szeretne lenni,hanem tény.

BoGyo írta...

Átérzem. Nagyon szeretem a nyarat, de évről-évre rosszabbul vagyok én is. Mintha nem lenne elég levegőm.

Juhmeli írta...

Jaj, nagyon aranyosak! Mi megmacskátalanodtunk, így a tiédet nézegetem. Remélem nálunk is van sün, de még nem futottunk össze.

BoGyo írta...

Jópofa kis állat, szeretem figyelni ahogy ide oda robog és szimatol:) Előző években nem láttam, most látogatott meg bennünket, remélem marad:)