2014. december 2., kedd

December

Meggyújtottuk az első gyertyát az adventi koszorún. Hihetetlen, hogy eltelt ez az év.  Egy kicsit számot vetettem mennyi minden történt velünk. Mennyit segített a jóisten. Volt sok öröm, izgalom és sok aggódás, álmatlan éjszakák. De remélhetőleg minden jóra fordul.
A házikó lassan kész belülről. Még a kisszoba parkettázása vár ránk, illetve a konyhabútor. De majd ezek is meglesznek. Szépen elrendeződik minden.
A kert lassan megkezdi téli álmát. Hétvégén még kertészkedtem kicsit. De 1 óra kapirgálás után beleállt a hideg a kezembe. Pedig a borsó még a zacskóban várja, hogy elvessem. Remélem lesz még rá alkalmam, hogy elrendezzem.
Betakargattam a kis növényeimnet. Jó végignézni a kerten. Minden növényhez fűződik egy kedves ember, hiszen a legtöbb ajándékba érkezett hozzám. Nagyon szurkolok nekik, hogy rendben átvészeljék a telet és tavasszal új erővel kezdhessék nálunk sz életüket. Remélem jól fogják érezni magukat nálunk.
Lassan el kellene kezdeni készülődni a karácsonyra. Csak idő kellene, sok idő.

2 megjegyzés:

Juhmeli írta...

A borsót bármikor, januárban is vetheted, szoktak lenni akkor is melegek, szó szerint, szóval ne fagyaszd az ujjaidat.:) Nálam is leállt minden, úgy ahogy volt, félig rendben, metszetlenül... És még mindig drukkolok a gyors, boldog befejezésnek, kis plusz időnek a készülődésre.

BoGyo írta...

Megnyugodtam, mert hétvégére megint esőt és hideget mondanak. Nem nagyon lenne kedvem borsót vetni:( Újra a tervezgetés, rajzolgatás időszaka jön. De szeretem ezt is:)