2015. február 8., vasárnap

Na végre!

Ha tudtam volna, hogy a tegnapi ablakpucolás meghozza a havat...:)
Szóval! Végre valahára ma délután esett a hó nálunk is!!! Jippiii-juppiiii! Annyira vártam! Kezdtem aggódni, hogy hó nélkül telik el ez a tél. Eddik két alkalommal kaptunk egy kis porcukrot, de az pár órán belül el is olvadt. De ez most egy kicsit több, remélem még holnap is gyönyörködhetem benne. Sőt, ez a mennyiség már igényli, hogy jól felöltözzem és elsepregessem a ház elejét:)
Jó volt kifelé nézegetni és figyelni a hóesést. De hiányzott!!
Miután kinézegettem magam, bekuckóztam és átnéztem a Csodakertet. Vmelyik nap nem tudtam ellenállni és megvettem, hátha találok benne vmi hasznosat. Sikerült is megállapítanom, hogy a kertünk még fényévekre van attól, hogy kertnek nevezzem:) 

6 megjegyzés:

Monika írta...

Örülök,hogy felétek is esett végre a hó. Szerintem is így szép a tél.
Így égett nálunk is a cserépkályhában a tűz..)
A Csodakertet sokáig mindig megvettem, most már nem, gyanítom,hogy vannak benne összemontírozott képek,mert nem minden virág akkor nyílik egyszerre,mint a fotókon.:) pedig olyan szép.Túl szép.:)

BoGyo írta...

Kell ez a szép fehér takaró a léleknek.
Eddig talán 2 alkalommal vásároltam meg ezt az újságot, de mindig sajnálattal állapítom meg, hogy külföldi újságokból ollózzák össze a tartalmat. Nem is értem miért nem lehet az itthoni kertekből összeállítani. Na, mindegy, ha csak kritizálom miért is veszem meg, ugye? :) Mindig reménykedem, hogy változik:)

Névtelen írta...

Végre!!!!
Én is nagyon szeretem, tél van, essen csak a szép hó♥

BoGyo írta...

Így van, most van itt az ideje. Nem rég értem haza a kutyesz sétáltatásból, olyan jó volt mert még egy kicsit hullt a hó. Eszméletlen friss levegő, fehérbe borult táj, hulló hópihék, jaj de élveztem:)))

Juhmeli írta...

Örülök, pont mondta is Feri, hogy na már Kecskeméten is van hó.:) Aztán jött is a bejegyzésed. Sajnos már olvad is, a cinkék viszont napok óta ostromolják a vén körtefát, nem győzök diót törni nekik.
A magazint én nagyon nagyon szeretem. A már felnőtt, nem hazai kertekkel. Álmodozni csábít és sokat tanulok is belőle. Van pár tucat, hirtelen felindulásból szoktam venni egyet-egyet, vagy Feri hoz nekem ajándékba.:) Igaz, néha én is bosszankodom, de csak azért, mert nálunk nem lehet egy csomó növényhez hozzájutni, meg hát az éghajlat sem a díszkerteknek kedvez, de mindig arra gondolok, hogy a mi paradicsomunk és barackunk, eprünk sokkal finomabb. Na persze a szőlőről ne is beszéljünk. A gyönyörű képeket pedig beleálmodom a mi magyar valóságunkba, az igényeinkre és pénztárcákra szabva.

Szóval hajrá álmodozás, kuckózás, mert Feri szerint, ő az én levelibékám, jön a tavasz.

BoGyo írta...

:))) úgy legyen. Már viszket a tenyerem egy kis ásás után.