2015. március 15., vasárnap

Nyugi

A szombatunk teljes nyugalomban telt. Délelőtt elintéztük az anyag rendelést a kerítéshez, majd egy kicsit tettünk-vettünk, de végül kitört a szabat szombat. Pár hónapja kaptam egy kis anyagdarabot, ami pont egy kis asztali futónak elegendő. Eddig nem volt rá időm megvarrni, na de most:) Nagyon messze állok, még a kókány varró titulustól is, olyan lett amilyen. Csipke szegélyt gondoltam ki, amit még sosem varrtam fel. Az egyszerűség kedvéért szép sarkakat szerettem volna, amit meg plusz nem tudom, hogy kell. Na de bátraké a szerencse, nagy lendülettel nekivágtam, majd az első saroknál megakadtam, méricskéltem, agyaltam, káromkodtam, de végül elkészült:) Nekem tetszik:)
Estére pedig, sütöttem egy kis pogácsát, az sem lett rossz. Mondtam már, hogy imádom az új sütőnket? :))

3 megjegyzés:

Hedvig írta...

Szinte tapintható a terítő, érezhető a sütiillat. Sok örömöt a sütőhöz!

BoGyo írta...

Köszönöm! Mióta beüzemeltü, öröm a sütés:) végre úgy sikerül minden, ahogy kell.

Névtelen írta...

a pogi finom, a futó szép, a sütőt imádod. Kell ennél több? Tudom, egy új kerítés;-)