2016. szeptember 29., csütörtök

Itt van az ősz, itt van újra


Nem tudom mi van, de egyszerűen száguldoznak velem a napok. Elég sok teendő van mostanában. Emiatt szegény kis kertre nem sok idő volt. Hétvégén lenyírtam a füvet, de többre nem volt érkezésem.
A hátsó kis romkertem elég vadregényes lett. Sajnos sok termésről nem tudok beszámolni, mert a legtöbb vetést, palántát megzabálták a hülye csigák. De a málnát szerencsére nem szeretik. A tavasszal kapott pár tő szépen megerősödött. Remélem a telet is szépen átvészelik. Reggel egy kis csészényi termést szüreteltem. Úgy örültem nekik:)
Szóval elrohannak velem a napok. Egyszerűen se horgolni, se kézimunkázni nincs időm. Este beesem az ágyba, elolvasok egy-két oldalt és már ragad is le a szemem.
Remélem hamarosan normalizálódnak a dolgaim:) Annyira szeretem az őszt, nem akarom, hogy így elszaladjon mellettem.

4 megjegyzés:

Monika írta...

gyönyörű a málnád!!!!!sajnos az enyémet letámadták a poloskák, alig lehet pár szemet enni róla,mert kiszívják a nedvét.
A paradicsomot pedig a vándorpoloskák teszik tönkre.Rusnya dögök!!!!!

BoGyo írta...

Köszönöm:) Remélem még egy kis ideig tudok vadászni róla 1-2 szemet. Mindig akad vmi, ami megkeseríti a kertészkedést. Neked a poloskák, nekem a csigák:(

Juhmeli írta...

Örülök a málnádnak, mert tudom, milyen jó érzés találni akárcsak egy szemet is, bár már jéghideg, de a nyarat idézi az íze, a kedvenc gyümölcsöm.
Kertről képet kérek szépen. Szépen megerősödtek a növénykéid? Rózsák felcseperedtek? Idén nem nagyon láttam a gyönyörű arcukat. A romkertbe egy kis télivalón gondolkodtál? A csigák már fáznak, és lehet, hogy hagynak játszani.

BoGyo írta...

Igyekszem pótolni a kerti beszámolót:) Kicsit el vagyok havazva:) A rózsák cseperednek. De ez a nyári forróság nagyon megviselte őket. Sok bimbó ki sem tudott nyílni, mert szinte megsült. Emiatt sem fotóztam szegényeket, nem voltak túl mutatósak. De legalább életben maradtak! A téli vetés fejemben volt, de egyrészt az időhiány miatt nem tudtam megvalósítani, másrészt nagyon benga vagyok. Sosem tudom mit lehetne ilyenkor elvetni. Úgyhogy tavaszig pihen a kert. Még trágyát kell szereznem, hogy egy kicsit felturbózzam ezt a futóhomokot:)