2017. március 13., hétfő

Alakul az idő


Bár nem volt túl meleg a hétvégén, de legalább a napocska néha megmutatta magát. Kihasználva a szép időt, kicsit bogarásztam az udvaron. Lenyestem az elhalt növényeket, szomorúan megállapítottam, hogy a hatalmas rozmaring bokrok meghaltak, nem bírták a nagy hideget. Fáj a szívem értük, csodaszépek voltak. Kicsit kidíszítettem a ház környékét. Cserepekben ide-oda tavaszi virágokat tettem és szomszéd nénitől kapott barka ágakat szúrtam melléjük. Jó rajtuk megpihentetni a szemem, vidám kis színfoltok.
Esténkén pedig most új játékom van. Kendőt horgolok a testvéremnek. Nagyon élvezem. Egyre csak nő a fejemben a lista, hogy még kit szeretnék meglepni egy-egy darabbal:) Elkapott, mint a vírus. Nem is csoda, vírus kendő a neve:)))
Ez alapján a video alapján készítettem: https://www.youtube.com/watch?v=yOQ6GBjTjO8

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez gyönyörű kendő! Mintát lehet találni hozzá?
Üdv: Erika

BoGyo írta...

Köszönöm Erika:)Egy youtube video alapján készítettem, bemásolom a linket:
https://www.youtube.com/watch?v=yOQ6GBjTjO8
Ezen az oldalon pedig van egy írásos minta:
http://woolpedia.de/english/crochet-tutorials/shawl/
Nagyon könnyű, de mégis mutatós, haladós minta. Nekem is nagyon tetszik.

Névtelen írta...

A kendő csodás lesz! Imádom a késes horgolótűd;-)))
A Gyöngyikéd pedig már most imádni való❤

BoGyo írta...

Nagy kedvencem nekem is ez a horgolótű:)) Szeretem kézbe venni. Olyan jó, hogy egyre-egyre több virág bújik elő. Jó bennük gyönyörködni.

Névtelen írta...

Köszönöm a vidámító, szép bejegyzést (és az előzőeket is)! A virágaid attól is lehetnek ilyen virulóak, mert érzik a törődést, a szereteted. :)
A kendő mintája, színátmenetei csodásak együtt és külön-külön is. Sok örömet a készítésében, a testvérednek a hordásában! :)
Brigi

BoGyo írta...

De aranyos vagy Brigi! Köszönöm!