2017. május 26., péntek

Az eper szezont megnyitom:)


Beindultak a kis bokrok!

4 megjegyzés:

Monika írta...

Szereti a kutyuskád? :)
Fincsi az eper nagyon,de ahogy korosodom, nem tolerálja a sok apró magot a bendőm.A málna viszont jöhet.:)

BoGyo írta...

Nagyon szereti:) Mondjuk mindent, még a vasszöget is megenné:)))
Lassan érik a málna is, de várom azt is:)

Névtelen írta...

Szépek, szépek!:-))
Nálunk zöldek még és megtámadták a tetvek, kell vennem szert.A csalánfőzet nem elég.
Be szoktad takarni a tövét szalmával? Milyen égtájra ültetted?

BoGyo írta...

Ó, sajnálom:(( Nekem meg a lótücsök kezdi ritkítani őket:((( Nem szoktam betakarni őket. Egyszer próbáltam, de nekem nem vált be. Nagyon befülledt a tövük. Azóta a jó Isten gondjaira bízom őket, csak kapálgatni szoktam. Kis túlzással déli fekvést mondanék:)