2017. október 27., péntek

Varrtam

A varrás számomra a mumus. Annyi varrott dolog tetszik, de elég kétbalkezes vagyok e terén. Nem is sűrűn merészkedem nekiállni. Rendszeresen a nyakamban felejtem a centit és csak szemre szabom az anyagot, a gombostűt mindig elfelejtem használni és még sorolhatnám. A végeredmény ennek megfelelő szokott lenni:) Túl nagy dolgokat nem is készítek, csak párnahuzatot és pár apróságot. Szó, mi szó, lehetne ezt precízebben is művelni.
Viszont nagyon tetszenek a kis varrott horgolótű tartók. Amiben akár egy utazáshoz szépen lehet rendszerezni a használt tűket, szemjelölőket, pár apróságot. Legyen szép a szemnek, legyen jó kézbe venni, csaljon mosolyt az arcra.
2 hónapja gyűjtöm a bátorságot, hogy nekiálljak. Mindig elővettem az anyagokat, rendezgettem őket, hogy milyen kombinációban legyenek. Elővettem a kis kiegészítőket, de nekiállni nem nagyon mertem. Viszont most már nem halogathattam tovább, ajándék lesz és jövő héten itt a nagy nap, amikor is átadásra kerül.
Úgyhogy nekiveselkedtem. Elővettem és használtam a centit:) Igyekeztem nagyon precíz lenni. Varrtam, bontottam, varrtam, bontottam:) De tegnap hajnalban csak elkészült. Alig vártam, hogy végre berendezhessem és egészben lássam, hogy mi lett az addig csak fejben létező kis tartóból.
Bőven van hibája, de magamhoz képest igyekeztem a legjobban kihozni belőle. Remélem szeretni fogja a gazdája! 

 

1 megjegyzés:

Monika írta...

Ez igen! Gratulálok! A varrást én is halogatom.:(