2018. április 5., csütörtök

Apró örömök


Kertes házban nőttem fel, mindig kint csatangoltam az kertben, vagy a tanyán. Nagyon furcsa volt, amikor beköltöztünk az első lakásunkba, hogy nincs hova kimenni. Szerettük azt a kis otthont is, de tudtuk, hogy nem ez a mi világunk. A vágyunk egy kis ház volt, saját kerttel. Végül az álom valóra vált. Lett egy kicsi házunk, hozzá saját udvarunk. Mind a kettő romos, de mindig egy kicsit próbálunk szépíteni rajtuk. Az udvar eleinte nagyon kopár volt, minden fa kiszáradva, a földbe pedig rengeteg szemét elásva. Még a madarak sem szálltak le benne.
Ma reggel, ahogy a kávémat iszogattam a konyhában és kifelé nézegettem, úgy megmelegedett a szívem. A felkelő nap megsimogatta a kis bokrainkat, a nyíló nárciszokat, a verebek és cinkék szorgosan hordták a költő odúkba az élelmet a párjuknak, rigók fürödtek az itatóban.
Virágzik az aranyeső, a mogyoró kezdi bontogatni a leveleit. A tavaly ültetett vérszilva pedig virágba borult. Mennyi-mennyi ajándék!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hangulatos és vidám kép fogadott azon a szép tavaszi reggelen! :) Sokat terveztetek és dolgoztatok ezért, hogy a kopárságból élettel teli oázis legyen. A kezetek munkájával újjászülethetett a kertetek. :)
Sok örömet a természet ajándékaiban! :)
Ricsinek sok simogatást küldök:
Brigi

ZsuR írta...

Szia!
Vérszilváról még nem hallottam. Nekünk vérkörténk és vérbarackunk van.
Üdv:

BoGyo írta...

Szia Brigi!
Köszönöm:) Szépen lassan alakulunk. Még nem egy dzsungel, de zöldülünk:) Minden napra jut egy kis öröm. Ma például megettem az év első szem málnáját.
Ricsinek saját kezűleg fogom átadni az üdvözleted, nagyon fog örülni:)

Szervusz ZsuR!
Köszönöm, hogy benéztél!
Sokfelé látni vérszilvát. Gyönyörű bordó levele van, tavasszal pedig csodaszép rózsaszín virágba borul.
Amilyen a mi szerencsénk, a mi kis fánk vicceskedik velünk. Tavasszal a várt rózsaszín helyett fehér virágai lettek, most pedig a bordó levelek kicsit zöldes árnyalatúak:))) Nem tudom miért. Biztos fajta függő is. Mi olyat választottunk, aminek ehető termése van. De nem bánjuk, így is szép kis fa.
Vérkörtéről viszont én nem hallottam még sosem! Rákerestem, jópofa gyümölcs!