2018. június 4., hétfő

Tündérkert

Régóta tervezgettem, hogy készítek egy kis tündérkertet. Mindig odáig voltam értük. Szeretem elnézegetni ezt a kis titkos világot. Gyerekkoromban az egyik kedvenc mesém a Suszter manói és a Kesztyű volt. Imádtam a hozzájuk készített kis illusztrációkat. Lehet onnan van ez a szerelem.
Most jött el az alkalom, hogy megvalósuljon ez a terv. A héten születésnapba vagyok hivatalos. Úgy gondoltam, ez lesz az ajándék.
Az arányok rémesek, a kis gyurma figurák olyanok-amilyenek, de nekem örömet okozott minden perc, amíg foglalatoskodtam velük:)







4 megjegyzés:

Annuc írta...

Ne szabadkozz, nagyon cuki lett! Bárcsak nekem hozna valaki ilyen ötletes ajándékot a snassz bonbon és virág helyett...:)! Látszik, hogy aprólékosan kidolgoztad, a répák a veteményesben és a kis fonalgombolyagok -nagyon ötletes. A kézzel készített ajándékkal semmi nem vetekedhet szerintem, én is szívesen készítek, és mindig örömmel fogadják őket - ilyenkor szerintem arra is gondol a megajándékozott, hogy hű, valaki miatta ezzel foglalatoskodott, mennyi időt tölthetett vele, nagyon személyes.

Holdgyöngy írta...

Ügyes vagy, aranyos lett. Én is örülnék egy ilyen kertecskének.

Névtelen írta...

Mennyi kedves részletet találtál ki! Az asztalka, a veteményes, a tűzrakó, a kaput őrző pöttyös gombák, a pozsgások és a levendula-fasor... Aprólékos munkálkodás lehetett. No és a Tündérkert tündére! :)
Sok örömet a megajándékozottnak az alkotásodban!
Remélem a kerítésetek alakul a szoros ellenőrzés által.
Brigi

BoGyo írta...

Annuc: Köszönöm! Én is jobban szeretek adni (és kapni) kézzel készített ajándékot. Ilyenkor végig a megajándékozotton jár az eszem, elnevetgélek a közös élményeinken. Ez az idő tényleg róla szól. De ugyanezt érzem az így kapott ajándékoknál is. Nagyon szívmelengető érzés, hogy miattam ennyit dolgozott valaki, hogy örömet szerezzen. Most este adom át, szoríts!!

Holgyöngy: Örülök, hogy tetszik:) Én is nagyon megszerettem. Ha lesz időm, lehet készítek magamnak is egyet:)

Brigi: Sokat morfondíroztam hogy és mint csináljam. Ne legyen túl zsúfolt se, de sok apró részlet legyen, amin el lehet nézelődni. Meg legyen benne pár rám jellemző apróság:) Minden reggel odakuporodtam fölé a kávémmal és nézegettem. Azt hiszem sosem nő be a fejem lágya, de én úgy szeretem az ilyen kis kerteket:))
A kerítés alakulgat. Most rakosgatjuk fel a fedlapokat, illetve ma kezdenék színezni a festők, de sajnos olyan iszonyatos fekete az ég, hogy lehet nem lesz belőle semmi:( Egyfolytában a süss fel napot éneklem magamban:), hátha szerencsénk lenne.