2011. március 21., hétfő

Almás süti

A hétvégén nem volt semmi különös. Itthon voltunk, dolgozgattunk. Olyan vacak, esős idő volt, hogy ki sem lehetett mozdulni a lakásból. Egy kis jobbkedvre derítés végett sütöttem almás sütit. Ez a kedvencem.
Így készült: 50 dkg liszt, 1 tojás sárgája, 25 dkg rama,  1 ek cukor, 1 csipet só, valamint annyi tejföl, hogy összeálljon a tészta. Miután jól összegyúrtam, jó órát pihentettem a hűtőben. Elvileg ekkora mennyiséghez 1 kg reszelt alma kellene, na nekem nem volt ennyi itthon, de azért így is finom lett. Az almát lereszeltem, picit cukroztam, fahéjjal összekevertem.
Aztán jött a tészta nyújtás, töltés, sütés.
Szerintem fincsi lett :) Na, de ha így haladok a sütéssel lesz is eredménye, úgyhogy vasárnap este el is mentünk futni:) Legalább addig nem esett az eső.

Nincsenek megjegyzések: