2012. június 4., hétfő

Bor és eper

A hétvége a szórakozás jegyében telt:) Pénteken és szombaton céges bulink volt Villányban. Nagyon jól sikerült. A borok isteniek voltak, a környezet csodás és még az idővel is szerencsénk volt. 
Részt vettünk egy jó kis borkóstoláson is, igazán hangulatos volt. Nem hiába Villány az Villány.
Vasárnap pedig lemotoroztunk a tanyára leszedni az epret. Egész jó kis mennyiség lett. Elterveztem, hogy csinálok belőle egy pici lekvárt, de ez az ötlet hamvába halt, mert a felét fel is faltuk:)
Körbeszemléztünk mindent. Szépen haladnak a növények. A mák irtóra belehúzott, szinte a duplájára nőtt és elkezdett gyúrni a virágképzésre. El sem hiszem, ha lesz belőle valami:)
A levendula hétvégére ki fog nyílni. Most igyekszem nem lekésni róla és még időben leszedni a virágokat, nem pedig akkor amikor már hullik róla minden. Bár sajnos nem lesz olyan sok mint tavaly, mert eléggé megfagytak (ők is).
Szokásomhoz híven sikerült alakítanom egy jót. Múlt hétvégén a karikagyűrűmet veszítettem el az udvaron (ezt szerencsére anyukám megtalálta). Most pedig egy elhagyatott, öreg cseresznyefára másztam fel, majd jutottam pár szinttel lejjebb igen gyorsan. Úgyhogy nagyon reménykedem, hogy pár hétig nem lesz kánikula, mert igen csúnyán lejött a lábamról a bőr, nem szívesen villognék így :) Úgy látszik sosem nő be a fejem lágya, velem mindig történik valami:)
Jó volt kint lenni a nyugiban. Ilyenkor mindig megállapítom, hogy előrehaladott stádiumban lévő zajfóbiában szenvedek. Egyre nehezebben viselem a város zaját. Imádok kint lenni a csöndben, ahol nem üvölt a mentő, nem hallom a szomszédokat, csak madárcsiripelés és tücsökzene van.
Apropó madárcsiripelés. Újabb madárral gazdagodott a listám. 1 pár sárgarigó repült a látóterembe:)

4 megjegyzés:

csakBea írta...

Nagyon szép az eper termésetek, gratulálok hozzá! Ha én képes vagyok fára mászni, neked még kötelező :)
Hát, igen, nagyon jó a kerti csend, feltéve, ha a szomszéd nem nyír füvet, nem "robizik", nem fűrészel elektromossal, és nem bőgeti a rádiót :) Azt mondjuk nagyon bírom, amikor Vitalijék oroszul nótáznak, jókat vigyorgok rajta.

BoGyo írta...

Köszönöm:) Pedig szoktam gyakorolni a mászást és van vagy 15 éve, hogy így benézzem a dolgot, de hát ez van:))
Mókás lehet ez az orosz szomszéd. Nálunk egy dűlővel odébb lévő tanyánál szoktam távirányítós autókkal versenyezni. Na, aztán annak tényleg idegesítő hangja van>:(
A robizáson jót mosolyogtam. Pont ma szereztünk egy kis rozsdás robikapát:) Ellenzajongunk a távirányítósoknak:)

Juhmeli írta...

Villányban voltatok. Nagyon közel hozzánk.
Szép az epretek, én rózsaszínen szedem és soha nem ennyit egyszerre, de annyira nem is fogy frissiben. Lekvárnak viszont kevéske, pedig azt nagyon szeretjük.
Szerencsére nem kell fára másszak, remélem te is beheggedsz hamarosan.

BoGyo írta...

Nekünk is csak amiatt jön össze ilyen sok, mert egész héten nem tudjuk leszedni:) Lassan gyógyulok, az államról már elkezdett hullani a var. Olyan vagyok mint egy leprás, mindenhol elhagyok egy kis darabot:)
Irígykedem, nagyon szép környéken laktok!!! Dimbes-dombos, csodaszép!!