2013. március 10., vasárnap

Lázcsillapítás házilag

Másnak is jól jöhet ez a tapasztalat!
Tegnap reggelre ledöntött vmi betegség a lábamról. Végtagfájdalom, láz, köhögés.Sajnos ma sem javult a helyzet. Sőt. Lázam egyre csak nőtt, hiába a lázcsillapító.
Délután, miután elértem a 39 fokot is, kezdtem beparázni. Pont anyum hívott, hogy megkérdezze hogy vagyok, és eszébe jutott a krumpli. Valahol olvasta, hogy krumplit kell kötni a talpra és az lehúzza a lázat. Végül is biztos lehet benne vmi, kötőhártya gyulladásnál már többször segített.
Úgyhogy fogtam két kis krumpkit, meghámoztam, felszeleteltem és ráraktam a talpamra. Konyharuha segítségével rögzítettem. Ebben a divatos szerkóban eltöltöttem 1 órát. Az előbb mértem lázat és 37,4!! Jippppiiii!!! Az hiszem biztos, ami biztos alapon éjszakára is fent hagyom ez a csini kis bocskort:)
Miért tudtak mindent jobban a régi emberek? A nagy, modern világban is mindig oda lyukadunk ki, hogy a régi, természetes módszerek sokszor hatékonyabbak.
Szóval, ha lázat kellene csillapítani, jusson eszetekbe a krumpli:)

9 megjegyzés:

csakBea írta...

Nahát, ezt még nem hallottam,de érdemes kipróbálni, baj nem lehet belőle. A kicsi nem rég volt beteg,39 fokos lázzal, jó lett volna ha ismerjük ezt a módszert, az ülőfürdőt hiába javasoltam, nem akaródzott neki.

csakBea írta...

Jaj, jobbulást! :)

BoGyo írta...

Köszönöm! Én is ezzel a felkiáltással próbáltam ki. Tényleg jó. Azóta sem jött vissza a magas láz. Csak a többi is javulhatna már, mert nagyon unom:( Kint ezerrel süt a nap, én pedig bent döglődöm:(

Hedvig írta...

Jobbulást! Sosem hallottam erről!

BoGyo írta...

Köszönöm!
Ha tudtok hatékony módszert a köhögés megszűntetésére, kérlek ne titkolátok el:)

Monika írta...

Fantasztikus!!!!!Ezt még nem hallottam!Köszönöm és gyógyulj meg hamar!!!!!!

BoGyo írta...

Köszönöm a jókívánságot:) Remélem azért senkinek nem lesz szüksége erre a krumpli trükkre!!

csakBea írta...

Jobban vagy?

BoGyo írta...

Most már van remény, hogy megmaradok.:) Sajnos egész héten nyomtam az ágyat. A magas láz elmúlt, viszont hőemelkedésem folyamatosan volt meg totál kiment belőlem az erő:(
De most már jobb, a mellkasom sem fáj már, ill. a köhögés is csillapodott. Jól belekeveredtem ebbe a vacakba.