2014. február 13., csütörtök

:))

Olyan tündér a barátnőm!! Meglepett a kedvenc magazinommal, most hozta a postás!!!
El tudjátok gondolni mekkora vigyor ült ki az arcomra, amikor megláttam:))
Amikor kint jártunk náluk, akkor szerettem bele ebbe az újságba. Van benne mindenféle téma. Kertészkedés, főzés, lakberendezés, egy kis kreatívkodás és különböző vidékek bemutatása. Pont ezeket szeretem. Nem csak a tartalom jó, hanem az illusztrációk is csodaszépek. Sajnos itthon nem találtam még hasonló színvonalú újságot. Már alig várom, hogy este elvonuljak és átbogarásszam:))
Köszönöm-köszönöm-köszönöm!!!!!


4 megjegyzés:

VRJúlia írta...

Biztosan nagyon tartalmas, mesélj még...
Ami meg a meglepetés részét illeti, valóban felvillanyozzák napjainkat.

Névtelen írta...

Használd,egészséggel!
Nekem is kellene egy külföldi barátnő....mondjuk egy francia:-D

BoGyo írta...

Gondolom:)
Nekem viszont nagyon hiányzik, nagyon rossz, hogy nincs itthon!

Monika írta...

Örülök az örömödnek!!!!