2014. február 9., vasárnap

Nem tudtam ellenállni



A kutyasuli után (nagyon jó volt, most kötődést erősítő feladatok voltak) kinéztünk az egyik barkácsáruházba ny...at csorgatni. Nézegettük a burkolatokat hátha találnánk megfelelőt a konyha és fürdő felújításához. Volt egy barna-bézs kombó ami egész tetszett, de még mindig nem az igazi. 
Na de a burkolatok után bekeveredtem a növények közé. Nem is tudtam kijönni üres kézzel. Választottjaim 2 pompon dália, egy vadhagyma és egy törpe írisz család. Vmint a megmentésre váró növények polcán 90 ft-ért adták az elnyílt nárciszokat, onnan is hazahoztam egyet.
Veszélyesek ezek az üzletek:)

4 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Ó, de milyen szépek! Én otthagytam őket, bárhogy könyörögtek. Nem mondom, hogy nem utaztattam meg őket a kosárban, de aztán visszatettem, mondván, akkor fogom csak megvenni őket, ha tutiezerszázalék, hogy nem hagyom a földben őket télire. Mivel nem éreztem magamban még ezt az elszántságot, megint ott maradtak. De egyszer eljön az ő idejük is. Mondtam már, hogy várom a tavaszt a te kertedben is?:)

BoGyo írta...

Aranyos vagy Meli!! Lehet, hogy nekem is be kell írni a naptárba, nehogy elfelejtsem:) De olyan szépek voltak, nem tudtam otthagyni őket.
Remélem ha jön a jó idő el tudjuk kezdeni a növényesítést, hogy szegényem tényleg kert legyen:)

Juhmeli írta...

Kert az. Akárhogy is. Szólnak a madarak, simogat a napocska, csiklandoz a fű...

BoGyo írta...

Ez igaz:)