2014. március 31., hétfő

Levizsgáztunk:)



Vasárnap volt a tanfolyam vége és sikeresen letettük az alapfokú vizsgát:)))
Olyan büszke vagyok erre a kis makira, nagyon ügyes volt. Szegényem a nagy melegben nehézkesebben koncentrált, mint ahogy szokott, de így is tünemény módon végezte a feladatokat.
Kicsit félve mentem vizsgázni, mert az 5 perces helyben maradással voltak gondjaink, de szerencsére az is összejött. Okos kis kutyám van:)
Nagyon örülök, hogy belevágtunk. Érdemes volt! Nagyon sok hasznos infót, segítséget kaptam és egy más szemléletmódot. Sokkal jobban látom már, hogy mit-miért csinálnak a kis négylábú barátaink és melyik viselkedést hogy reagáljam le. Szinte mondhatom, hogy inkább gazda iskola volt mint kutyasuli:) Kár, hogy nem indítanak ilyen tanfolyamot mielőtt kutyája lesz az embernek. Sok helytelen viselkedést ki lehetne így küszöbölni. 
Nem utolsó sorban pedig egy sokkal kezelhetőbb, figyelmesebb, engedelmesebb kutyus lett Ricsiből, mint amilyen korábban volt.
Középfokra most biztos nem megyünk tovább. Egyrészt látom, hogy ahogy egyre melegebb van, nehezebben figyel, másrészt beindulnak otthon az átalakítások, úgyhogy se idő se pénz nem lesz rá. Talán később. Sebaj. Az alapokat megszereztük, már csak rajtam áll, hogy használom őket és hova fejlesztem tovább:)

5 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Gratulálok, nagyon felelős gazdi vagy. Biztos sokat fogtok meríteni az itt tanultakból.

BoGyo írta...

Köszönöm. Igyekezni fogok, az biztos. (A porszívózásig meg sem állunk:))

Névtelen írta...

Gratulálok az okos kutyának!;-))))))))

Juhmeli írta...

Porszívózás? Erről azt hiszem, lemaradtam.:)

BoGyo írta...

Mármint, hogy olyan okos legyen, hogy megcsinálja helyettem:))