2014. március 19., szerda

Mentvények és ajándékok


Tegnap a másik irodánkban volt egy kis dolgom és mit találok? Ezeket a szépségeket, egy hervadt rózsa és egy elnyílt jácint. Nőnapra kapták a kollégák, de nem igazán foglalkoztak velük. A nárcisz elnyílt, szerintük tönkrement, úgyhogy ki kell dobni. A minirózsa, meg úgy sem bírja cserépben, meg nekik nincs is kedvük gondozni, az is kidobásra való. Grrrrrrrrrrr >:( Hogy lehetnek ilyen szívtelenek? Engedelmet kértem, hogy elhozzam a virágokat és nagy boldogan visszabaktattam a helyemre. Adtam a rózsának vizet, így pár óra múlva már kezdett visszatérni belé az élet. Sajnos este későn értem haza, nem tudtam őket elültetni, de már a kertben nézegetik, hogy hova fognak kerülni:) Szegénykéim. De sajnáltam volna őket.
A héten pedig nagy öröm ért. Egy kis púposra tömött boríték várt a postaládában. Telis-tele érdekesebbnél érdekesebb magokkal. Volt benne fekete paradicsom, csíkos paradicsom, szív paradicsom, sárga paradicsom, zinnia, bükköny, kúpvirág mag. Nagyon-nagyon köszönöm Melinek, hogy gondolt rám!!!!

8 megjegyzés:

Monika írta...

Én nem értem sokszor az embereket! Miért kéne kidobni? Legalább odaadnák annak,aki el tudja ültetni.Grrrr!
de az is lehet,hogy annyira nem értenek hozzá,hogy nem tudják,hogy ezek bizony élnek tovább egy kertben.

Tegnap én bevásároltam magokból.Ma sem lesz időm elületni.:(

Juhmeli írta...

Így hamarabb fog megtelni a kert, mint azt álmodtad valaha is. Valaki mindig ott fog toporogni és bebocsátást kérni a kertkapu előtt.:)

BoGyo írta...

Mamka: Én is elgondolkoztam amikor azt mondták, hogy tönkre ment a jácint. Nem jártak biológia órára, ahol a hagymás növényekről volt szó? Az pedig, hogy a minirózsát ki akarták dobni, mert megfonnyadt, szintén ledöbbentett. Én úgy sajnálom szegény kis növényeket, nem értem, hogy lehet ilyen érzéketlenül bánni velük.
Meli: Remélem így lesz:) (Majd nyitott szemmel járok, hátha találok valahol 10-15 db leylandi ciprust, amivel rosszul bánnak :D)

Névtelen írta...

Figyellek ám,miként ügyködsz a kertben,a hétvége is sok napsütéses órát tartogat neked;-))))
Ültess kedvedre:-)
Tetszenek a megmentett növényeid!
Én még azt sem tudom mit ültessek ha majd elnyílnak a hagymásak....segíts!kis virágokra gondoltam,de....

Névtelen írta...

Még egy.Egyszer a piacon megláttam a zöldségesnél egy fodormentát ami fény híján egyetlen 20 cm-es szálból állt kb 3 levéllel.Ott szomorkodott épp ki akarták dobni.Megmentettem,persze tudjuk,hogy nagyon szapora növény,de azóta nagy mező lett belőle a körtefám alatt és télen-nyáron van menta teám,meg mentás limonádém,miegymás:-)))

BoGyo írta...

Jaj, de szeretem én is a mentát. De meginnék egy mentás limonádét:))
Hűű, nem túl tapasztalt emberkétől kérsz tanácsot virág ügyben:)) Amik picik és szépek a lobélia, porcsinrózsa, törpeszegfű, pázsitszegfű. Kicsit nagyobbak a begónia, büdöske, körömvirág, petúnia, legényrózsa. Viszont ezek sokáig díszítenek. De nem féltelek Emőke, biztos gyönyörű lesz a kerted!!
Napsütéses, szép napot:)

Névtelen írta...

Itt nálunk a Farkasréti temetőnél van rengeteg virágbolt,nem véletlenül.Valamelyik nap több műanyag ládában ki voltak téve a szegény elnyílt jácintok.Rögtön eszembe jutottál és én a balga fejemmel azt gondoltam megmentésre várnak....
Bementem az üzletbe,megkérdeztem,hát nem vagyok sz@revő,de 350 Ft!!!!!!-ért elvihettem volna.Darabját :-O Majdnem hanyatt estem...

BoGyo írta...

Ez igen! Nem kicsit megkérték az árát. Egy virághagymáért? Te jó ég.