2014. április 9., szerda

Segítséget kérnék - bobtail kiskutyát keresek

forrás: pinterest
Ha esetleg valaki tud segíteni, nagyon nagy örömet szerezne!! 
Anyukám kutyusa sajnos megöregedett. Őt szeretném meglepni egy kis bobtail kutyussal. Gyerekként kaptam egy ilyen kiskutyát - Macit - és az egész családot elbűvölte. Sajnos már nem él, viszont a kiskutyáiból megtartottunk egyet, így maradt ez a kedves fajta. Ő az, aki sajnos nagyon idős és beteg.
Keresgetek, hogy hol lehetne kapni, de egyelőre csak tőlünk nagyon-nagyon messze találtam (bár ha nem találok máshol, akkor ez a variáció lesz), vagy amelyik közelebb lenne, számomra nem megfizethető áron van.
Ha esetleg valaki tud ilyen kiskutyát eladót, kérem szóljon! A távolság nem mérvadó, sajnos az ár inkább. Van egy bizonyos keretem, amit rá tudok szánni és ennél többet sajnos nem. De minden info érdekel! Köszönöm!!!!
 

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sajnos érdemben nem tudok segíteni,megnéztem az árakat 35-150000,kívánom,hogy találjatok egy helyes kutyust!
Anyukád is szeretné?

Névtelen írta...

Sajnos érdemben nem tudok segíteni,megnéztem az árakat 35-150000,kívánom,hogy találjatok egy helyes kutyust!
Anyukád is szeretné?

Névtelen írta...

Én írkáltam neked,nem értem miért a régi törölt blogom jelentkezett be:-O

BoGyo írta...

:) nem tudom miért vicceskedik a rendszer.
Igen, anya is szeretné és csak ilyen kis szőrgombócot.
E közötti árakon láttam én is, hát a 150 ezres kategóriát nem nekem találták ki (sajnos ezek vannak közelebb hozzánk:(. Tudom én miért kerülnek ennyibe, de sajnos azt nem tudom megfizetni. Max. a harmadáig tudok nyújtózni, azt is szögre akasztott szájjal, de megéri:)

Névtelen írta...

Ajánlom a fajtamentőket, pl. a Lelenc is foglalkozik angol pásztorkutyákkal (www.lelenc.hu). Most épp nincs náluk bobtail, de várólistán lehet, hogy van egy szegény jószág. Alaposan kikérdeznek, hogy biztos jó helyre biztos a megfelelő eb kerüljön: nyugodt vagy energiabomba, stb. Nekem felnőtt korukban befogadott kutyáim vannak, semmi hátrányt nem jelent: családtagok, kötődők, beilleszkedtek. Oltott, chipezett, parazitamentes, ivartalanított kutyust kaphatsz, adományt illik adni mindezért. Sok szerencsét!
Brigi

BoGyo írta...

Nagyon köszönöm!! Rákeresek!!