2014. szeptember 26., péntek

Előkerültem

Itt vagyok- itt vagyok. Csak az elmúlt hetek borzasztó feszített tempóban teltek. Sajnos még most sem jobb, de akadt egy percem beszámolni.
Kicsi fészkünk lassan alakul. Csöppet megcsúsztunk a tervezett menetrenddel. De hol az egyik mester lett beteg, hol a másiknál történt családi tragédia. Sajnos nem tudtak úgy jönni, ahogy előre megbeszéltük. De nem morgok, annak örülök, hogy egyáltalán jönnek.

Jobb hogy nem látjátok a többi részét az udvarnak, mint valami törmelék lerakat, úgy nézünk ki:)
Hétvégén vakond üzemmódba kapcsoltunk és új vízvezetéket fektettünk le a régi helyett. Ástunk, betont bontottunk, döngöltünk, minden volt. Hétfőn nem mondhatnám, hogy friss erővel kezdtem a munkát:) De elkészült és korszerű, így remélhetőleg nem lesz gond vele. A régi cső meglehetősen rossz állapotban volt, így a tuti, hogy ezt is kicseréltük.
A fürdőszobánk alakul. A kép egy kicsit korábbi állapotot mutat, csak még fotózni sem volt időm:( Ma rakják az alját és lehet, hogy fugázni is elkezdenek. Alig várom, hogy birtokba vehessük. Vicces a melléképületben való fürdés, de egy kicsit zimankós már odakint az idő:)
Nem akarom elkiabálni, de ha minden igaz ma jön a víz-gáz szerelő és felrakja a kazánt, beköti a vizet meg még nem tudom mi mindent csinál, de legalább haladunk. Csak jöjjön!!!
A kert szegény éli saját életét. Egy fűnyíráson kívül most másra nem futott idő. A veteményest fel kellene számolnom, leérett minden. Csak idő kellene, sok idő.
Eltelt ez a nyár, itt az ősz, és ahogy látom, most ez is el fog rohanni mellettem, anélkül, hogy egy kicsit élvezhetném. Reggelente, amíg a kávém szürcsölgetem a garázsban:) egy kicsit gyönyörködöm a színekben, hallgatom a cinkék csivitelését. Legalább ennyi jut. Hűvösödnek az esték. Tegnap begyújtottunk a kis kandallóba. Olyan jó volt mellékucorodni. Nem lett volna még teljesen szükségszerű, de egy kicsit megmelengette a testem és a lelkem:)

9 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Úgy vártam már a beszámolód! Örülök, hogy halad a munka. A fürdőszobátok nagyon-nagyon tetszik! Remélem hamarosan birtokba vehetitek. Hát, kalandvágy ide-vagy oda, nem irigylem a garázsban kávézást, majd lefagynak most is az ujjaim, tegnap meg sem fürdettem a mókikat, olyan hűvös lett, úgyhogy estére mi is befűtünk, de nekünk csak a kazán van egyelőre. Ha szétcsapjuk a házat, akkor tervben van egy legóccsóbb, legkisebb barkácsáruházas cserépkályha az ilyen esetekre, meg az olyanokra, mikor lángok látványára vágyunk.
Remélem jön még egy kis felmelegedés, és akkor napocskasimogatással a derekatokon áshattok, döngölhettek tovább. Szép hétvégét, és jó egészséget. A munkásoknak is.

Monika írta...

de,de .Be kell gyújtani.Ma én is fogok a cserépkályhába,mert fázom és olyan sok a beteg körülöttem.

Hedvig írta...

Szépek vagytok!

BoGyo írta...

Meli: mi is barkácsáruházas csempekandallót szereztünk. Nagyon szeretjük. Olyan jó meleget lehet vele csinálni a napoaliban. Ha a háló ajtaját kinyitjuk, oda is átszivárog a meleg. Szerettem elaludni a sejtelmes lobogásra. Nagy álom egy igazi cserépkályha, de egyelőre biztos nem tudjuk megvalósítani. Kőszönöm a jókívánságokat! :)
Mamka: nagyon jól esett a meleg, én is 2 hete küzdök egy torokgyulladással. Jobb már a meleg szobában ülni, mint a nyirkos hidegben. Korán megérkezett a hűvös.

BoGyo írta...

Hédi: köszönjük:) most értem haza, kész a fürdő!!! Már csak fugázni és festeni kell!! :))

Névtelen írta...

Na akkor teázás a begyújtott kandalló mellett ,ezt írom a vényre;-))Sajnos a lányom sem tud kilábalni ebből a vírusosnáthásköhögősből:-(
Most ahogy ezt a félkész fürdőszobát nézem,eszembe jutott a régi narancssárga szín;-)))Mekkora különbség!
Persze a kertben is rengeteg lenne a tennivaló,de hidd el,újult erővel fogsz majd neki,ha kész lesz a szép,megújult MINDEN:-)
Egy kis kitartás,most már fél lábon is;-))

BoGyo írta...

Köszönöm Emőke! Megfogadom! Édesanyámtól múltkoriban kaptam egy üveg mézet, "csapra" is vertem:) A leánykádnak is mielőbbi jobbulást!
Én is széles vigyorral megyek be munka után a fürdőbe, meózni a mestereket. Annál a kombinációnál minden csak jobb lehet.
A héten kicsit sok minden összegyűlt, kicsit fogyott az energia, de hétvégén összeszedem magam és menni fog a féllábon állás:)

Eszterkertje írta...

Hű, azt a mindenit, nagyon jó az új fürdő! Nekem is fúrta az oldalamat, milyen lesz a vadító régi helyett. Fel a fejjel, tavasszal már a csodás kis kertedben fogsz kávézgatni és a virágaid között kapirgálni, ráadásul bent is szép lesz minden!

BoGyo írta...

Hétvégén kicsit feltöltődtem, újra rózsaszínben látom a világot. Azt hiszem a régi tulaj szörnyülködne, hogy milyen sápadt, snassz színeket használunk:)
Olyan jó bent mászkálni a fürdőben, nagyon várom, hogy használhassuk. A régibe szinte csukott szemmel mentem be és siettem, ahogy tudtam. Na majd most, úgy kell kirobbantani:)