2016. április 22., péntek

Lassan konyhakertem lesz:))



Eddig bevált az emeltágyás. Sok-sok éves sikertelen kísérlet után úgy néz ki kerül egy-két szem retek és egy pár csokor spenót a konyhaasztalra is. Úgy örülök! Végre nem ették meg a bolhák és a csigák előlünk:))
A retket jobban is ritkíthattam volna, de az icipiciket belerakom zöldturmixba, úgyhogy semmi nem vész kárba:)
A két hete vetett saláta magok viszont sajnos nem kelnek, gondolom már látnom kellene őket. Mondjuk a fiók alján találtam a zacskót, lehet szegények már nem voltak csíraképesek.
Tudok már csipegetni petrezselyem levelet is és a zöldhagyma is ehető. Olyan jó érzés!
Hétvégén kinézek a piacra, milyen palánták vannak már. A palántázást inkább feladtam, sajnos sosem lettek olyan szépek, mint a piacon kaphatok. Meg ahhoz a pár darabhoz, amennyit ültetek nem is érdemes velük bíbelődni.
Élem ezt a kis kertet nagyon:)

7 megjegyzés:

Andrea írta...

Kérdezni szeretném, hogy a magaságyást miképpen csináltátok, hogy a fa, melyből készült, a nedvességtől alul, és belül pld. a nedves földtől időnapelőtt ne menjen tönkre?

Aranyalma írta...

Szuper! Imádom a lelkesedésed! Az enyém elveszett, remélem, visszatér.

BoGyo írta...

Andrea: Nem kezeltük semmivel a fát. Egyrészt baromi türelmetlen voltam, hogy végre ez a két ágyás elkészüljön:))), másrészt nálunk a homok olyan gyorsan elvezeti a vizet, hogy sajnos minimális a föld nedvességtartalma locsolás ellenére is. Harmadrészt egyszerű csavarozott keretet készített a férjem, ha valamelyik deszka tönkremenne, ki tudjuk cserélni nagyobb probléma nélkül.
De láttam, hogy valaki tófólia szerű cuccot tűz a belsejéhez, hogy a fával ne érintkezzen a föld. Ez jó megoldás lehet.

Aranyalma: Jaj, neee! Fel a fejjel!!! Minden szépen megtalálja nálatok a maga útját, kialakul az új menetrend! Ne tessék nekikeseredni!! Új dolgok, új feladatok, amiket most meg kell ugrani, de szépen be fog állni minden!

Andrea írta...

Köszönöm szépen a válaszodat! További sok sikert kívánok a kertészkedésben!

Erika írta...

Örülök, hogy rábukkantam a blogodra, sok szépséget találtam:)

BoGyo írta...

Andrea: Köszönöm:) Örülök, hogy itt jártál!
Erika: Örömmel üdvözöllek! Köszönöm a kedves szavakat!

Aranyalma írta...

Igyekszem:) Azért néha belendülök és akkor olyan jó, csak nekikezdeni nehéz.