2016. április 12., kedd

Tulipán bolond vagyok:)

A tulipánvilágtól rendelt hagymákkal úgy voltam, mint a gyerekek a kinder tojással:) Alig vártam, hogy megmutassák magukat. Mióta a földbe dugtam őket azt vártam, hogy végre nyíljanak:))
Most már mindegyik megmutatta magát. Egyik szebb, mint a másik.
Jelenleg ő a kedvencem.
Long lady
De a többiek is csodaszépek. Nem győzök gyönyörködni bennük.


Lassan beindul a hátsó kis romkert is.  Szerencsére csak az életet választották a nagyon korán elvetett répa és petrezselyem magok is. Most már szépen sorolnak.

Jaj, alig várom, hogy végezzek este és mehessek gyönyörködni:)))

5 megjegyzés:

Aranyalma írta...

Nagyon szépek!
Nekem még mindig a jobb alső tetszik a legjobban.

Juhmeli írta...

Mennyi tulipán! Igazi kis ékszerdoboz a kerted ennyi gyönyörűséggel. A romkert pedig még mindig nagyon tetszik, sőt, egyre irigyebb vagyok rá.;)


Tudod, mikor írod, hogy alig várod, hogy este legyen, mert csak akkor láthatod őket, vagy hétvégente, akkor nagyon-nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy nálunk még nem ez van.

BoGyo írta...

Olyan jó volt, hogy mindig valamelyik kibontotta a szirmait. Igazi meglepik voltak ezek a napok:)
Most már jó az udvarban sétálgatni, nem csak a sittkupacokban lehet gyönyörködni. A romkert pedig nagy kedvencem nekem is. Bár az egyik felén még egy óriási homok kupac díszeleg, várja hogy felhasználásra kerüljön:) De a többi napról napra alakul, kelegetnek a kis magok, nőnek a kis növények. Lassan tudok szedni a retekből és a spenótból és ez olyan öröm!
Használd ki ezt az időt Meli! A kis mókikkal és a kerttel kapcsolatban is!!

Monika írta...

Csodaszépek a tulipánjaid! Én néhány éve rózsamániás lettem, és díszfűmániás.:)

BoGyo írta...

Jaj, azokat is nagyon szeretem. A növények csodásak! Egyik szebb, mint a másik.