2016. május 18., szerda

Préselek


Sok-sok minden egyéb mellett a préselt növénykék is nagy kedvenceim. A férjemtől mindig megkapom, ha elővesz egy-egy atlaszt vagy lexikont és kihullik belőle pár, hogy megint teleraktam őket levelekkel, virágokkal. Ez van, ezek a vastag könyvek kiváló prés kellékek:))
Ezt a problémát igyekeztem orvosolni egy növényprés készítésével. Szereztem egy nagy rajztáblát, melyet már csak ketté kellett vágni és kifúrni, venni hozzá kapupánt csavart és már kész is az eszköz. Még kartonpapírokat kell bele vágnom és teljesen kész is a mű. Addig is a kis növényhatározó helyettesíti a kartonokat és teszteli az új eszközt:)
Jaj, úgy örülök neki! A pipacsok, búzavirágok már ebben vehetik fel új formájukat.

2 megjegyzés:

Zóra írta...

Gyönyörű!

Monika írta...

Most olvasom,hogy ezt te készítetted!!!! Ezermester vagy,hiszen ez szuper! Egy időben én is préseltem növénykéket,még képeket is készítettem belőlük,aztán képkeret híján úgy maradtak szegénykék.