2016. november 25., péntek

Készülődöm


Hétvégén kint voltunk a tanyán, hoztam pár leylandi ágat, kitettem ide-oda, hogy egy kicsit ráhangolódjunk az advent érkezésére. Szombaton majd elkészítem a koszorút is. 
Amerikában most van a hálaadás. Szép rítus szerintem. Jó egy kicsit elgondolkodni és számba venni amink van, mi mindent köszönhetünk a gondviselésnek. 
Én is tartottam egy kis lelki leltározást. Sok-sok mindent és mindenkit fel tudnék sorolni. De főként köszönöm az egészségem, azt, hogy szerethetek és szeretve vagyok.
Jó készülődést mindenkinek!

2 megjegyzés:

Monika írta...

Én is szeretnék díszíteni holnap!!!:)
Az egyedüli amerikai ünnep amit szeretek és elfogadok,a z a hálaadás, bár nekünk ,magyaroknak is van,ez inkább az aratási ünnep,amikor hálát adtak a termésért.
Fontosnak tartom én is,hogy ne csak panaszkodjunk,hanem hálásak is legyünk.:)

Aranyalma írta...

Az álca tényleg jó, csak sajnos ha az ember egy kicsit mélyebbre ás egyből meggondolja magát:((((

http://ökogabi.hu/index.php/egyeb/57-amerikai-holokauszt

Bocs, ha elrontottam a kedved:(