2011. április 18., hétfő

Madárka, madárka

Hétvégén kicsit kint voltunk a tanyán. Meglocsoltuk a fákat, kicsit kapirgáltunk, meg elkezdtem a tavaszi nagytakarítást.
Sajnos a veteményes még sehogy sem áll. Egyedül néhány hagyma kezdi kidugni a fejét. De se a répa, se a zöldség nem mocorog. Két hete vetettük őket, remélem azért lesz belőlük valami. Vasárnap vetettem pár cukkini magot, remélem nem túl korán. De az elkövetkezendő pár hétben biztos nem lesz rá időm, úgyhogy vagy bejön vagy sem. Volt egy kis madárfigyelés is :) Vasárnap reggel amikor felébredtem a kávémmal kiültem nézegetni a madarakat. Ok, nem túl korán, biztos sokkal több mindent lehetett volna látni, ha még a derengő hajnalt elcsípem:) De erre képtelen vagyok, egyszerűen fogva tart az ágy. Szóval a madárkák. Láttam zöldikét, erdei pintyet (legalább is szinte biztos, hogy az volt), seregélyt és természetesen egy csomó verebet. Van egy kis fakopáncs is a környéken, de az most nem tette tiszteletét nálunk, csak a szomszéd föld fölött repült el, meg láttam valami ragadozó madarat, de az elég messze volt, meg amúgy sem tudom sosem, hogy pontosan mi. A legtöbb képeket az egyik kedvenc blogomról, innen, vadásztam, remélem nem probléma. De olyan csodaszép képek, hogy muszáj volt felraknom.
Nagyon édesek voltak a madárkák, ahogy tettek-vettek, csicseregtek. Raktam ki nekik egy itatót, amivel most kezdenek ismerkedni, de napközben egy kis verebet már elkaptam, amint ivott belőle:)
A múlt hét pénteken, viszont az egész napomat bearanyozta, hogy láttam három tengelicét. Annyira szépek szerintem ezek a madarak, úgyhogy ennek a nagy örömnek a hatása alatt voltam egész nap:) Más igazán nem történt, este jöhettünk vissza a dzsungelba :(

Nincsenek megjegyzések: