2011. december 6., kedd

Füles (9. kosárfonás)

Elkészültek a "füleim" :))) Nagyjából az egész órát ezekkel töltöttem. Egy nagyon kicsit haladtam a bevásárló kosárral (beszúrtam az oldalkarókat és elkészítettem a négyes fonást. Négy szállal indítunk, a vékony felükkel, majd 3 előtt-1 mögött elkezdjük berakni. Ha elfogyott az első négy szál, akkor újabb néggyel folytatjuk. Ez után fog következni a berakás.) Nem egyszerű móka elkészíteni ezeket a fülecskéket. Folyamatosan sodorni kell a vesszőt, emiatt ugyebár, pedig iszonyat könnyen elpattannak. De végül is elkészültek:))
(A már beszúr félkör mellé, kívülről beszúrunk, egy szép hosszú, egészséges vesszőt, majd elkezdjük sodorni. Belülről haladva háromszor körbetekerjük a fül vázán, majd a hármas gyűrű alatt kivezetjük. Most a másik oldalra szúrunk be egy ugyan ilyen vesszőt és azt tekerjük meg. Most már csak a kiállókat kell szépen tekergetni, úgy hogy teljesen ráfedjenek a fül vázára és csak a szépen sodor vesszők látszódjanak.)
Tiszta boldog vagyok!! Már bele is költöztettem a fonalaimat:)
Sajnos ebben az évben nem lesz több óra, az utolsó átcsúszik januárra :(( Ez van :(. 
Addig is tervezgetek, hogy miket fogok készíteni:)

Nincsenek megjegyzések: