2011. december 22., csütörtök

Le vagyok maradva

Sosem szoktam időben végezni a karácsonyra betervezett dolgaimmal, de az idén extrán el vagyok maradva. Az elmúlt pár hétben olyan szinten tele vannak a napjaim, hogy örülök, hogy este beesek az ágyba, ráadásul vmi szutyok vírust elkaphattam, ami hol ki akar törni, hol jobban vagyok, de a közérzetem nem az igazi. 
Olyan szépen elterveztem, hogy készítek pár horgolt angyalkát, sütök mézes kalácsot stb. stb. Na ebből igazán semmi sem valósult meg.
Nem vagyunk ajándékozós fajták, csak egy kis saját készítésű apróságot szoktunk adni, meg egy csokit vagy pezsgőt. De most még ezek sincsenek sehol :(( Nagyon gáz. Mivel a mai és holnapi nap is tele van egyéb munkával, valószínű nem is lesz belőlük semmi. Úgyhogy marad a "nagyon meghitt", éjszakai rohanós beszerzés valami éjjel-nappaliban. Fene megette az egészet.
Annyira jutottam, hogy az unokagyerkőcöknek készített bagoly kapott egy párt:
Valamint az egyik éjszaka összehoztam egy angyalkát, meg egy horgolt csillagot. Még keményítésre várnak, meg a reményre, hátha kapnának még egy-két társat, mert lényegesen többre lenne szükség belőlük.(





Megpróbálkozom a cukros keményítővel, mert tegnap kipróbáltam a boltban kapható, folyékony keményítőt és mintha semmit sem csináltam volna. Pedig a leírás alapján csináltam mindent. Sajna valamit elszúrhattam, mert semmi különbség nincs a keményítés előtti vagy utáni állapot között.
Remélem a cukros bejön. Őszintén még sosem keményítettem semmit, úgyhogy nem tudom, mit-hogy kell csinálni, mikor kell vasalni stb. stb. Remélem túl nagy kárt nem csinálok:)
El vagyok kenődve, hogy sehogy sem állok. Csak tornyosulnak a fejemben a még hátralévő teendők, aztán belegondolok, hogy erre mennyi időm van és elkezdek ideges lenni. Ez van, ez egy ilyen év. Majd talán jövőre:(

2 megjegyzés:

Juhmeli írta...

A bagoly, az angyalka, és a csillag csodaszép! Bárcsak lenne bennem annyi becsvágy, vagy kitartás, vagy tehetség vagy valami, hogy én is ilyeneket tudnék alkotni!

Értem a meg nem valósult terveid feletti csalódottságodat. Sokszor nehéz megfelelni elvárásoknak. Főleg a magunkkal szembeni elvárásoknak. Főleg úgy, hogy a nap csak 24 órából áll.
Azt pedig könnyű írni, hogy lazíts és élvezkedj! És azt is, hogy olyan még nem volt, hogy valahogy ne lett volna.

Így is szép lesz! Csak másképp.

BoGyo írta...

Most szépen összeszedem a gondolataimat és reálisan mérlegelem, hogy mit tudok még megvalósítani. Aztán szépen tudomásul veszem és nem rágom magam tovább:)) Lesz még remélem pár karácsonyom, legközelebb megpróbálom időben elkezdeni a dolgaim. Végül is nem ezektől karácsony a karácsony. Egymásnak örülünk nem a tárgyaknak :)