2011. december 30., péntek

Megterített madáretető


Olyan régen szerettem volna egy szép kis madáretetőt. Most végre kaptam egyet:) Cinkegolyót mindig szoktam kiakasztani a madárkáknak, de az nem az igazi. Úgy szerettem volna látni több madarat, amint a magok között válogatnak. Amúgy is vonzódom a madáretetőkhöz. Nagyon kedvesek számomra. Sajnos otthon nem rakhatok ki. A többi lakó kiakadna az esetleges szemeteléstől:( 
Tegnap jöttünk ki a tanyára. Már alig vártam, hogy üzembe helyezzük az új szerzeményt. Raktam ki cinkegolyókat is a közelébe, hogy minél hamarabb rátaláljanak a kis vendégek.
Ma délután kettő felé egyszer csak elkezdtek jönni a szárnyasok. Először két kis széncinege jelent meg. Félve eszegettek a cinkegolyókból. Aztán csak megjelent vagy 10 fenyőrigó. Majd még jó pár cinke, egy csapat veréb, majd 2 tengelic, 2 harkály és 3 zöldike. Csak kapkodtam a fejem, hogy mi van itt. Szinte ellepték a diófát. Majd amitől tátva maradt a szám, egy szajkó is megjelent!!! :) Fél óráig maradtak a vendégek. Eszegették a fent hagyott szőlőt, szemezgették a napraforgót. Majd a cinkék észrevették az új etetőt. Nagy örömömre elkezdtek belőle enni!!!! Tündérek voltak! Szeretem figyelni őket és ez a mai nap egy ajándék volt ilyen sok madárral!
Remélem holnap is meglátogatnak:)

2 megjegyzés:

csakBea írta...

Örülök, hogy ilyen sok kis vendéged volt! :)

BoGyo írta...

:) Nem számítottam ekkora vendégseregre! Mintha a környék összes madara itt tartott volna felvonulást:)