2011. december 5., hétfő

Esti elfoglaltságok

Gondolom mindenkinek meg van, hogy mivel tud estére kikapcsolódni, elalvás előtt egy kicsit lazítani. Én gyerekkorom óta olvasok egy kicsit az ágyban. Bármilyen fáradt vagyok, egy-két oldalt muszáj elolvasnom, hogy kicsit lecsillapodjanak a fejemben zakatoló gondolatok. De mivel elég későn kerülök ágyba ez általában tényleg csak 1-2 oldal:) Úgyhogy elég lassan haladok a könyvekkel:)
Mostanában, karácsonyra készülve ezt a kicsi időt felváltotta egy másik kedves ténykedés. Elkezdtem horgolni tanulni. Vagyis inkább normálisan megtanulni. Eddig is értettem a lényeget, csináltam is egy-két dolgot. De végre szerettem volna szabályosan alkotni, hogy ne nézzek bambán, amikor a különböző pálcákról van szó. Úgyhogy csatlakoztam a Barka fonal horgolósulihoz!  Itt szépen a saját tempómban, lépésről-lépésre elsajátítottam a technikát. Nagyon jó leírás, videó segít megérteni a lépéseket. Nagyon tetszik! Ezeknek a leckéknek a segítségével készült a hétvégén egy-két karácsonyi ajándék az unokahúgomnak illetve saját részre egy sapi! 
A bagoly és pingvin készítéséhez szükséges iránymutatást erről az oldalról vettem.
A fekete paca a sapkám:) De képtelen voltam normálisan lefotózni.
A sapka leírása itt található. Valamint itt látható, hogy hogy is néz ki.
Még tervben van pár dolog, amit igyekszem nem megtartani, hanem elajándékozni:)  
Bár nekem is jól jönne még egy sál a sapkához, de majd meglátjuk:)
A kis ölelésre tárt karú bagollyal és pinguval köszöntöm Andreát! Köszönöm, hogy ellátogatott hozzám!

3 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Jaj, de aranyosak az állatok, nagyon tetszenek. Jó és hasznos dolog, ha az ember, pontosabban az asszony tud ilyen kedves dolgokat alkotni az ujjaival.:)

csakBea írta...

Nagyon aranyosak lettek, ügyes vagy!
érdekes, én is tudok (tudtam) horgolni, de igazán sosem szerettem meg annyira, mint a kötést.

Az olvasásról is kezdek leszokni, mióta a neten tudok filmet nézni. Még szerencse, hogy az én gyerek koromban még nem volt számítógép, különben én is olyan "nem írok, nem olvasok" gyerek lettem volna :)
Mondjuk ehhez az is hozzájárul, hogy olyan kevés a jó könyv, és mostanában amikor elolvasok egy-egy könyvtári könyvet,mindig az az érzésem, hogy kár volt megírni...

BoGyo írta...

A kötéssel még barátkozom, sajnos a sima-fordítottnál nem tudok többet:( Pedig olyan gyönyörű dolgokat lehetne készíteni. De a Barkán van kötő suli is, már szemezgetek vele:)
A könyveknél rájöttem, hogy csak szépirodalom és természetbarát vagyok. A moder, fantasy könyvek nem az én világom. Próbálkoztam mostanában párral, de a végén én is úgy voltam, hogy kár volt időt pazarolni rá.
De az igazi klasszikusoknak vagy Pl. Fekete Istvánnak minden mondata egy kincs. Mondjuk most épp Gerald Durrel-t olvasok. Szeretem a humorát:)