2012. január 11., szerda

Kosárfonás (10. alkalom)

Félig kész bevásárlókosár
Meg volt az utolsó kosárfonás óra. De nem kesergek, mert februárban indul a következő és mindenféleképpen szeretnék menni. Nagyon megtetszett ez a dolog és lassan kezdek ráérezni a technikájára.
A bevásárló kosarat folytattam. Sajnos nem lettem kész. Még hiányzik a záró minta valamint a fül, na de majd februárban.
Helyes kis kerek kosár lesz, vagyis nem olyan kicsi, szinte egy dinnye beleférne:)
Az utolsó alkalommal odáig jutottam, hogy megcsináltam a fenék lezárást, négyes gyűrűt. Most pedig először 24 szállal beraktam, majd hármas fonás, majd 48 szálas berakás. Majd újabb hármas fonás (de 12 szállal csináltam, mert nem volt elég hosszú 6 szálam). Itt tartok.
Remélem gyorsan itt lesz a február.

Nincsenek megjegyzések: